Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorKrnáčová, Aneta
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:37Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:37Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74592
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33421
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou event marketingu, jeho charakterem a rozdělením. Teoretická část definuje event marketing jako pojem, poté se zaměřuje na jeho bližší charakteristiku a seznamuje s novými trendy v této oblasti. Zamýšlí se také nad jednotlivými činnostmi ve fázi plánování a nad definováním cílové skupiny. Praktická část obsahuje návrh konkrétního eventu pro vybranou neziskovou organizaci, která je v práci nejprve představena. Následně zpětně hodnotí reálný průběh tohoto eventu z několika hlediska a navrhuje možná opatření pro zlepšenícs
dc.format91 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74592-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectnávrh eventucs
dc.subjectnadace pro transplantace kostní dřeněcs
dc.subjectevaluacecs
dc.titleNávrh realizace eventu ve vybrané neziskové organizacics
dc.title.alternativeProposal for the realization of the event in the selected non-profit organizationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the issues of event marketing, its character and distribution. The theoretical part defines event marketing as a concept, then focuses on its more detailed characteristics and introduces new trends in the field. It also looks at individual activities at the planning stage and the definition of the target group. The practical part contains a proposal for a specific event for the selected non-profit organization, which is introduced first. Then retrospectively evaluates the real process of this event from several points of view and suggests possible improvement for it.en
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedevent proposalen
dc.subject.translatedbone marrow transplant foundationen
dc.subject.translatedevaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Krnacova Aneta.pdfPlný text práce3,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_v.pdfPosudek vedoucího práce546,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_o.pdfPosudek oponenta práce825,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krnacova_p.pdfPrůběh obhajoby práce192,35 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33421

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.