Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorMoucha, Jan
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:40Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:40Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-16
dc.identifier74603
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33431
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na výzkum image vybrané střední školy. Je rozdělena na dvě části, teoretickou a empirickou. Část teoretická popisuje teoretický základ dané problematiky. Je zde vysvětlena problematika týkající se image organizace a marketingu ve školství. Dále jsou popsány zvolené metodologické přístupy k hodnocení image organizace, detailněji je popsán sémantický diferenciál a metoda analýzy známosti a příznivosti postojů. V empirické části je teoretický základ aplikován do praxe. Je představena zvolená organizace, ve které byl výzkum realizován. Tento výzkum je detailněji popsán, a to včetně získaných dat, která jsou dále analyzována. Výsledky jsou pro lepší názornost demonstrovány pomocí grafů.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní imagecs
dc.subjectškolní marketingcs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectsémantický diferenciálcs
dc.titleVýzkum image vybrané organizacecs
dc.title.alternativeResearch of high school imageen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe Diploma Thesis is focused on a research of the selected high school´s image. It is divided into a theoretical and an empirical part. The first part is the theoretical baseline of the presented matters, where are explained image and marketing in the educational area. Furthemore, description of the chosen methodology for evaluation of organization image, a sematic differential and a method of acquaintance and attitude analysis. The empirical part composes of the theoretical baseline applied to practice, where are mentioned the fundamental information about the selected high school where the survey was realized. The research is demonstrated by the gained date analysis and all the results are represented by graphs for the better illustration.en
dc.subject.translatedschool imageen
dc.subject.translatedschool marketingen
dc.subject.translatedimage analysisen
dc.subject.translatedsemantic differentialen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Moucha_Jan_K16N0093P.pdfPlný text práce1,64 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_v.pdfPosudek vedoucího práce635,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_o.pdfPosudek oponenta práce504,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moucha_p.pdfPrůběh obhajoby práce187,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33431

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.