Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorUrban, Ladislav
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-7
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:01Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2019-03-15T10:28:01Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-18
dc.identifier71018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33496
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno osobní formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány.cs
dc.format60 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71018-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnové trendycs
dc.subjectmobilní marketingcs
dc.subjectinteraktivní marketingcs
dc.titleNové trendy v marketingucs
dc.title.alternativeNew trends in marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire survey was conducted that was conducted in a personal form and should provide results for the set goals. The results are analyzed in detail then.en
dc.subject.translatednew trendsen
dc.subject.translatedmobile marketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace.PDFPlný text práce895,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_OP.pdfPosudek oponenta práce812,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_VP.pdfPosudek vedoucího práce721,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce232,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33496

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.