Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠámalová, Kateřina
dc.contributor.authorKašparová, Martina
dc.contributor.refereeNovotná, Lenka
dc.date.accepted2012-08-29
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:36Z-
dc.date.available2010-03-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:36Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-09
dc.identifier37658
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3610
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje problematice dětské kresby se zaměřením na kresbu dětí s určitými formami deprivace. Je členěna na část teoretickou a praktickou. Úvod teoretické části je věnován všeobecným otázkám dětské kresby. Nejdříve jsou popisována jednotlivá stádia vývoje dětské kresby. V dalších kapitolách se práce zaměřuje na otázky spojené s motivy dítěte v závislosti na kresebném projevu. Jsou uváděny specifické znaky, které se objevují v dětské kresbě. Dále jsou zmiňovány základní grafické projektivní metody, které umožňují na základě speciálně pedagogické diagnostiky, vyhodnocovat kresebný projev. Jsou zmiňovány faktory, které ovlivňují dětskou kresbu. Dále se práce věnuje kresbě lidské postavy a otázkám, které souvisejí s jejím hodnocením. Následuje poslední kapitola, teoretické části, která charakterizuje dítě předškolního věku. Poté následuje praktická část, která se skládá z případových studií dětí předškolního věku.cs
dc.format71 s., 5 s. Přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdeprivacecs
dc.subjectdětská kresbacs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectživotní podmínkycs
dc.titleKresba deprimovaného dítětecs
dc.title.alternativeDrawing of the depressed childen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of children´s drawing with the focus on the children with the specific forms of deprivation. It is structured on the theoretic and practical part. The introduction of the practical part is dedicated to the general questions of children´s drawing. At first there are described the single stadiums of children´s drawing evolution. In subsequent chapters, the work focuses on issues related to the motives of the children, depending on their drawing. There are given specific characters that appear in children's drawings. Next there are mentioned basic graphic projective methods that allow on the special pedagogic diagnostic basis to evaluate the drawing. There are mentioned the factors that influence children's drawing. Further the thesis is dealing with drawing of a human figure and issues related to its evaluation. In the last chapter of the theoretical part a child of preschool age characterized. This is followed by a practical part, which consists of case studies of the preschool children.en
dc.subject.translateddeprivationen
dc.subject.translatedchild drawingen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedliving conditionsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Kasparova.pdfPlný text práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce237,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparova - oponent.pdfPosudek oponenta práce320,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kasparova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce66,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3610

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.