Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorStolaříková, Světlana
dc.contributor.authorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2020-01-02T12:05:04Z
dc.date.available2020-01-02T12:05:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationKROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2019, č. 1, s. 127-131.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/36155
dc.description.abstractV mateřské škole proběhla sonda, jejímž cílem bylo zjistit míru úspěšnosti dětí ve věku 5-7 let při řešení úloh zaměřených na transformaci z 2D do 3D a porovnat míru úspěšnosti u předškolních dětí, které navštěvují věkově smíšenou třídu malé venkovské mateřské školy, a dětí, které navštěvují třídu předškoláků ve velké mateřské škole v krajském městě. Největší problémy činila dětem stavba podle předlohy, v této činnosti byla úspěšnější venkovská škola. Naopak všechny děti zvládly postavit stavbu podle plánku.cs
dc.format5 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/PDF
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectprostorová orientacecs
dc.subjecttransformace z roviny do prostorucs
dc.subjectpředmatematické představycs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titleProstorová orientace u dětí v mateřské školecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedspace orientationen
dc.subject.translatedplane-space transformationen
dc.subject.translatedpre-mathematical conceptionsen
dc.subject.translatedpre-schoolen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
Číslo 1 (2019)
Číslo 1 (2019)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Stolaříková.pdfPlný text428,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/36155

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.