Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová, Vladimíra
dc.contributor.authorSladká, Markéta
dc.contributor.refereeKosíková, Věra
dc.date.accepted2012-05-30
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:46Z
dc.date.available2011-05-20cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:46Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-13
dc.identifier46698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3632
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je integrace žáka s Downovým syndromem v základní škole. Tato práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část definuje pojmy mentální retardace, Downův syndrom a integrace. Druhá část je zaměřená na popis kvalitativního výzkumu a jeho vyhodnocení. Z výzkumu jsou vyvozeny výhody a nevýhody integrace. Práce dochází k závěru, že je integrace přínosná pro integrovaného jedince i pro kolektiv.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=46698-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmentální retardacecs
dc.subjectDownův syndromcs
dc.subjectintegracecs
dc.titleIntegrace žáka s downovým syndromem v základní škole běžného typucs
dc.title.alternativeIntegration of student with Down syndrome at elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of the bachelor thesis is integration of student with Down syndrome at elementary school. This thesis is divided into theoretical part and practical part. The first part defines the terms as mental retardation, Down syndrome and integration. The second part is focused on the description of qualitative research and evaluation. From the research there are drawn the pros and cons of integration. The thesis concludes that the integration is beneficial to the integrated individual and for group as well.en
dc.subject.translatedmental retardationen
dc.subject.translatedDown syndromeen
dc.subject.translatedintegrationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketa Sladka - BP.pdfPlný text práce1,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce384,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka - oponent.pdfPosudek oponenta práce224,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sladka - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce66,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3632

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.