Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHoleček, Václav
dc.contributor.authorBabková, Václava
dc.contributor.refereeKosíková, Věra
dc.date.accepted2012-06-06
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:35Z-
dc.date.available2011-09-07cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:35Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-11
dc.identifier47688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3647
dc.description.abstractVe své bakalářské práci jsem se zabývala strategií přípravy žáků na vyučování a jejich domácí přípravou. Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části je pojednáno o definicích, stylech způsobech a efektivitě učení. Dále je zde podrobněji rozvedena problematika týkající se psychologie mladého dospívajícího žáka a důležité faktory při učení, jako je paměť a motivace. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu, který byl proveden na Hotelové škole v Plzni, kde pracuji jako učitelka odborných předmětů a mám tedy možnost žáky lépe poznat. Výzkum byl zaměřen na strategii přípravy žáků na vyučování, jejich přístup k domácí přípravě. Výzkum byl proveden ve druhém ročníku a výsledky byly porovnány mezi maturitním a nematuritním oborem.cs
dc.format69 s. (99 963 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47688-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategie přípravycs
dc.subjectstyly učenícs
dc.subjectLSI dotazníkcs
dc.titleStrategie přípravy žáka na vyučování na Hotelové škole Plzeňcs
dc.title.alternativeStudents' Classes Preparation Strategies at the Hotel School in Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my bachelor thesis I focused on the strategy of learners´ preparation for classes and their home preparation. The thesis is divided into a theoretical part and a practical one. The theoretical part deals with definitions, styles, methods and effectivity of learning. This part also deeply focuses on the issue concerning psychology of a young teenager and important factors such as memory and motivation. In the practical part the results of research are presented. The research was carried out at the School of Gastronomy in Pilsen where I work as a teacher of specialized subjects and so I have an opportunity to get to know the students better. The research was directed at the strategy of learners´ preparation for classes and their attitude to home preparation. It was carried out in the second class and the results were compared with the graduation and non-graduation classes.en
dc.subject.translatedstrategy of learners´preparationen
dc.subject.translatedstyles of learningen
dc.subject.translatedLSI questionnaireen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Vaclava Babkova.pdfPlný text práce1,53 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova - posudek vedouci.pdfPosudek vedoucího práce480,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova - posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce222,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Babkova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce96,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3647

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.