Název: | Ověření hodnotícího protokolu funkční kreativity výrobku žáka |
Další názvy: | Verification of evaluation protocol of pupil's product functional creativity |
Autoři: | Kučerová, Hana |
Vedoucí práce/školitel: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Oponent: | Simbartl Petr, PhDr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/37441 |
Klíčová slova: | tvořivost kreativita demonstrativní sada stavebnicových komponent evaluační protokol hodnocení produktů skupiny hodnotitelů. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | creativity creativity demonstrative set of modular components evaluation protocol product evaluation evaluator groups. |
Abstrakt: | Předkládaná diplomová práce je zaměřena na hodnocení výrobků z hodin praktických činností u dětí na 1. stupni základních škol a na hodnocení těchto výrobků různými skupinami hodnotitelů. Dále na porovnání s již dříve vedeným výzkumem s žáky 2. stupně základních škol a srovnání výsledků na základě identického evaluačního protokolu. K výrobě výrobku bude použita demonstrativní sada stavebnicových komponent, sestavena na podobném principu stavebnicových prvků, jako v prvním výzkumu. V diplomové práci bude rovněž porovnán náhled různých skupin hodnotitelů na kreativitu žáků, a to v závislosti na věku hodnotitelů a druhu jejich vzdělání, rovněž na genderové bázi. Budeme posuzovat soulad nebo rozdílnost hodnocení v jednotlivých skupinách hodnotitelů. Výstupem výzkumu by měl být náhled do možností, jak klasifikovat nebo hodnotit kreativitu žáků na 1. stupni ZŠ. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The presented thesis is focused on the evaluation of products from hours of practical activities for children at primary schools and on evaluation of these products by different groups of evaluators. Furthermore, the comparison with previously conducted research with pupils of the 2nd level of primary schools and the comparison of results based on an identical evaluation protocol. To produce the product, a demonstrative set of modular components will be used, built on a similar constructional element principle as in the first research. The thesis will also compare the views of different groups of evaluators on pupils' creativity, depending on the age of the assessors and the type of their education, also on a gender basis. We will assess the consistency or variance of assessment in each of the evaluator groups. The output of the research should be a preview of possibilities how to classify or evaluate the creativity of pupils at primary school. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Kucerova Hana.pdf | Plný text práce | 1,71 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
DP - Hodnoceni vedouciho_Kucerova.pdf | Posudek vedoucího práce | 27,84 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kucerova-oponent-dp-simbartl-2019.pdf | Posudek oponenta práce | 366,75 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Kucerova791.pdf | Průběh obhajoby práce | 405,66 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/37441
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.