Title: Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku
Other Titles: Customer relationship management and its importance for strengthening competitiveness of the company
Authors: Chvojsíková, Kateřina
Advisor: Skálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
Referee: Taušl Procházková Petra, Doc. Ing. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/38074
Keywords: crm;zákazník;řízení vztahů se zákazníkem;konkurenceschopnost
Keywords in different language: crm;customer;customer relationship management;competitiveness
Abstract: Předložená bakalářská práce je vypracována na téma "Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku". Cílem bakalářské práce je analyzovat současný stav CRM společnosti Knauf Insulation, spol. s r. o., a navrhnout opatření pro jeho zlepšení. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá ze čtyř kapitol, které jsou zpracovány na základě odborné literatury. Obsahem teoretické části je vysvětlení základních pojmů, které souvisí s řízením vztahů se zákazníky. Praktická část je tvořena třemi kapitolami, které jsou zpracovány na základě dotazníku, interních zdrojů, článků a webových stránek. V první kapitole je představena společnost Knauf Insulation, služby které nabízí, její konkurence a aktivity, které provádí v rámci CRM. Druhá kapitola je věnována SWOT analýze společnosti, kde jsou identifikovány a popsány silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby společnosti. Poslední, třetí, kapitola vychází z provedené SWOT analýzy a obsahuje navrhovaná opatření pro zlepšení CRM vybraného podniku.
Abstract in different language: The presented bachelor thesis addresses the topic of "Customer Relationship Management and its Importance for Strengthening Competitiveness of the Company". The goal of the bachelor thesis is to analyze the current condition of the CRM at Knauf Insulation, spol. s r. o., and to propose measures for its improvement. This thesis is divided in a theoretical and practical part. The theoretical part consists of four chapters which have been compiled on the basis of expert literature. The theoretical part includes the interpretation of some fundamental concepts which are related to the customer relationship management. The practical part contains three chapters which have been compiled on the basis of a questionnaire, in-house sources, articles and websites. The first chapter introduces Knauf Insulation, spol. s r. o., the products and services which are offered by the company, its competitors and activities which are performed as part of the CRM. The second chapter focuses on the SWOT analysis of the company which identifies and describes strongpoints, weaknesses, opportunities and threats for the company. The last, third chapter is based on the SWOT analysis and provides proposals of measures which shall strengthen the CRM of the chosen enterprise and the assessment of their economic effectiveness.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rizeni vztahu se zakaznikem.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFView/Open
BP_Chvojsikova_OP.pdfPosudek oponenta práce232,73 kBAdobe PDFView/Open
BP Chvojsikova VP.pdfPosudek vedoucího práce168,71 kBAdobe PDFView/Open
Chvojsikova.pdfPrůběh obhajoby práce230,94 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/38074

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.