Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDubská, Kateřina
dc.contributor.refereeMoucha Jan, Ing.
dc.date.accepted2019-6-10
dc.date.accessioned2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:49:58Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-17
dc.identifier75201
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38365
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá problematikou cestovního ruchu, marketingové komunikace, marketingu na internetu a marketingu na sociálních sítích. Praktická část se věnuje analýze podniků a dotazníkovému šetření zaměřeného na používání sociálních sítí během účasti na cestovním ruchu. Analýza podniků je doplněna o návrhy pro zlepšení jednotlivých typů komunikací konkrétních podniků.cs
dc.format61 s. (74 416 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectmarketing na internetucs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.titleNové trendy v marketingové komunikaci v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeNew trends in marketing promotion in tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the new trends in marketing promotion in tourism. The theoretical part is focused on issue of tourism, marketing promotion, new trends in marketing promotion, internet marketing and social media marketing. The practical part is devoted to business analysis and questionnaire survey focused on use of social networks during participation in tourism. The analysis of business is complemented by suggestions for improving the individual types of communications of particular business.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketing promotionen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedsocial networken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Dubska.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubska_Katerina_O.pdfPosudek oponenta práce231,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubska_Katerina_v.pdfPosudek vedoucího práce221,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubska_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce196,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38365

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.