Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKebrle, Štěpán
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2019-6-5
dc.date.accessioned2020-07-17T13:50:02Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-07-17T13:50:02Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79316
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38388
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na střednědobé plány podnikatelského subjektu, jehož hlavní činností je poskytování out-of-home reklamy. Autor práce je vlastníkem společnosti a z toho důvodu je v praktické části práce možné nalézt nejen metody, popsané v teoretické části, ale také autorův osobní pohled, získaný na základě víceletého pozorování a zkušeností. Práce porovnává názory a postoje více autorů k metodám a nástrojům podnikatelského plánu. V praktické části práce se nachází reálný plán na změnu strategie podniku, který je hlavním výstupem práce. Soustředí se na stanovení cílů společnosti, vytvoření strategií pro naplnění těchto cílů nebo kontrolu plnění. Využívá poznatků z teoretické části a odráží autorovy zkušenosti. Výstup práce bude autor postupně aplikovat v analyzované společnosti.cs
dc.format71 s. (116 045)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectstrategický pláncs
dc.titleStřednědobý podnikatelský plán vybrané firmycs
dc.title.alternativeBusiness development plan of a selected companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on the medium-term plans of a business entity whose main activity is to provide out-of-home advertising. The author of the work is the sole owner of the company and consequently in the practical part of the thesis can be found not only the methods described in the theoretical part, but also the author's personal view, obtained on the basis of multi-year observation and experience. The thesis compares the opinions and attitudes of more authors to inform the methods and tools of a commensurate business plan. In the practical part of the thesis there is a real plan to change the company strategy, which is the main output of the work. It focuses on setting company goals, creating strategies to meet these goals, or controlling performance. It uses knowledge from the theoretical part and reflects the author's experience. The output of the work will be gradually applied by the author in the analysed company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompanyen
dc.subject.translateddevelopment planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - KEBRLE.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kebrle_Stepan_v.pdfPosudek vedoucího práce224,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kebrle_Stepan_o.pdfPosudek oponenta práce223,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kebrle_S_p.pdfPrůběh obhajoby práce56,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38388

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.