Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBeránek Václav, Mgr. et Mgr.
dc.contributor.authorDrda, Jaroslav
dc.contributor.refereePfefferová Eva, Mgr.
dc.date.accepted2019-6-11
dc.date.accessioned2020-08-24T11:40:30Z-
dc.date.available2018-1-31
dc.date.available2020-08-24T11:40:30Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-3-28
dc.identifier76682
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38869
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je komunikace s agresivním pacientem v PNP. Je složena ze dvou částí - teoretické a praktické. V teoretické části je popsaná zdravotnická záchranná služba a jejích 5 pilířů. Zabývá se také komunikaci obecně - jejími druhy, formami a situačními aspekty. Popisujeme zde agresi, agresivitu a její druhy. Pozornost je věnovaná také možnostem deeskalace agresivního pacienta v přednemocniční neodkladné péči. Praktická část práce je zaměřená na kvantitativní výzkum, který měl následující cíle. Zjistit, zda může opakovaná konfrontace s agresivním pacientem vést k ukončení pracovního poměru u ZZS. Zda jsou zdravotničtí záchranáři spokojeni se spoluprácí s Policií České republiky. Zjistit četnost proškolení v jednání s agresivním pacientem, a zda existuje na ZZS standard pro jednání s těmito pacienty. Výstupem naší práce je vypracovaný standard pro jednání s agresivním pacientem.cs
dc.format81 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectagresivitacs
dc.subjectpřednemocniční neodkladná péčecs
dc.subjectzdravotnický záchranářcs
dc.titleKomunikace s agresivním pacientem v PNPcs
dc.title.alternativeCommunication with an aggressive patient in prehospital emergency careen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta zdravotnických studiícs
dc.thesis.degree-programSpecializace ve zdravotnictvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor's thesis is the communication with an aggressive patient in the prehospital emergency care. It consists of two segments - theoretical and practical. Firstly, the theoretical part describes the ambulance service and its five pillars. It also deals with the basics of communication - different types, varies forms, and situational aspects. The attention is also paid to the possibilities of de-escalation of an aggressive patient in the prehospital emergency care. The practical part of this thesis is focused on a quantitative research that had certain goals. In the first place, I was supposed to find out if repeated confrontation with an aggressive patient can lead to the termination of employment with the Emergency medical service (EMS). The next target was to observe if paramedics are satisfied with the collaboration of the EMS and the Police of the Czech Republic. Lastly, it was crucial to determine the frequency of training that concentrates on the issue of working with an aggressive patient and whether there is a standard for dealing with these patients in the EMS. The output of this work is a step-by-step procedure for dealing with an aggressive patient.en
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedaggresivenessen
dc.subject.translatedprehospital emergency healthcareen
dc.subject.translatedparamedicen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAZ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP-Jaroslav Drda 2019.pdfPlný text práce1,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drda_OP.pdfPosudek oponenta práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drda_VP.pdfPosudek vedoucího práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drda.pdfPrůběh obhajoby práce347,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38869

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.