Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing.
dc.contributor.authorŠalounová, Alena
dc.contributor.refereeTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2019-6-4
dc.date.accessioned2020-08-24T11:41:07Z-
dc.date.available2018-10-23
dc.date.available2020-08-24T11:41:07Z-
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-4-23
dc.identifier79345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/38985
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na využití nejpoužívanějších sociálních sítí v cestovním ruchu, a to jak z pohledu zákazníka, tak cestovních kanceláří. Cílem práce je najít nejúspěšnější příspěvky na Facebooku a Instagramu tří největších cestovních kanceláří v České republice. K tomuto účelu byly využity aplikace Netvizz a Popsters. V následující části práce je rozebírán vliv těchto příspěvků na oslovené uživatele ve věku 15-29 let.cs
dc.format69 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální síťcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectvyužití sociálních sítícs
dc.subjectinternetcs
dc.titleVyužití sociálních sítí v cestovním ruchucs
dc.title.alternativeThe role of social media in tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the role of the most popular social media in the field of tourism, from the customer's and the travel agency's point of view. The main goal of this paper is to identify the most successful posts shared by the three biggest travel agencies in the Czech Republic on Facebook and Instagram, using applications Netvizz and Popsters, and consequently to determine and evaluate the influence of these posts on the users. For this purpose, a survey addressing users aged 15 through 29 has been used.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedthe role of social mediaen
dc.subject.translatedthe interneten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Salounova-BP.pdfPlný text práce3,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Salounova_alena_v.pdfPosudek vedoucího práce90,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Salounova_Alena_o.pdfPosudek oponenta práce230,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Salounova_A_p.pdfPrůběh obhajoby práce53,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/38985

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.