Název: | Znalosti učitelů o poskytování první pomoci |
Další názvy: | Teachers' knowledge about providing first aid |
Autoři: | Nečasová, Petra |
Vedoucí práce/školitel: | Klimtová Václava, Mgr. |
Oponent: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39070 |
Klíčová slova: | doporučené postupy pro resuscitaci;integrovaný záchranný systém;kardiopulmonální resuscitace;postupy;první pomoc;zdravotnická záchranná služba;znalosti učitelů |
Klíčová slova v dalším jazyce: | recommended resuscitation procedures;integrated rescue system;cardiopulmonary resuscitation;procedures;first aid;emergency medici service;teachers' knowledge |
Abstrakt: | Bakalářská práce s názvem "Znalosti učitelů o poskytování první pomoci" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení a dělení první pomoci, legislativě o poskytování první pomoci, charakteristice integrovaného záchranného systému a jeho vybraných složek. Dále se zabývá způsoby užívání tísňových linek, postupy první pomoci a první pomocí na základních školách. Praktická část bakalářské práce popisuje realizaci výzkumného šetření a předkládá získané výsledky. Ke sběru dat byl použit dotazník, jehož hlavní část byla zaměřena na zmapování znalostí první pomoci u učitelů základních škol. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis titled "Teachers' knowledge about providing first aid " is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the definition and division of first aid, legislation on providing first aid, characteristics of the integrated rescue system and its selected components. It also deals with ways of using emergency lines, first aid procedures and first aid in primary schools. The practical part of the thesis describes the research implementation and presents the obtained results. A questionnaire was used for data collection, whereby the main part focused on mapping the first aid knowledge of primary school teachers. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP- Necasova Petra.pdf | Plný text práce | 2,08 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Necasova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 358,05 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Necasova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 358,89 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Necasova_obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 225,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39070
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.