Název: | Specifika výchovy a vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra v hodinách tělesné výchovy na 1. stupni základní školy |
Další názvy: | Aspects of Behaviour and Education in regard to pupils with Autism spectrum disorder in Physical Education classes at Primary school |
Autoři: | Szatmaryová, Gabriela |
Vedoucí práce/školitel: | Kalistová Petra, Mgr. |
Oponent: | Knappová Věra, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39168 |
Klíčová slova: | porucha autistického spektra (pas);specifika poruchy;formy a metody práce;pohybové aktivity;tělesná výchova na 1. stupni základní školy. |
Klíčová slova v dalším jazyce: | autism spectrum disorder (pas);specifics of disorders;forms and methods of work;physical activities;physical education at primary school. |
Abstrakt: | Diplomová práce je zaměřena na žáky s poruchou autistického spektra. Cílem práce je, uvést informace, jakým způsobem se žáci s touto poruchou mohou zapojovat do hodin tělesné výchovy. Jaké sportovní aktivity zvládají bez obtíží. Které pohybové aktivity jsou pro učitele náročné na přípravu při zapojení žáků s PAS do hodin tělesné výchovy na 1. stupni. Zaměřím se na individuální přístup žáků, na jejich problematiku v oblasti kolektivního zapojení v dílčích pohybových činnostech. Práce bude obsahovat teoretická východiska k charakteristice této poruchy a specifika vývojové úrovně žáků na 1. stupni. Zaměřím se zároveň na vhodnou spolupráci s asistentem pedagoga a hledání vhodných forem a metod práce se zřetelem na specifičnost vzdělávání a výchovy výše uvedených žáků. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The diploma thesis is aimed at pupils with artistic spectrum disorders. The aim of the thesis is how pupils with this disorder will participate in the hourly physical education. What sporting activities are handled without difficulty and are very psychologically challenging for them. Focus on individual performance of pupils and collective involvement in game activities. Promoting a healthy lifestyle, understanding their body. Focus on cooperation with teacher assistant. Finding appropriate forms with regard to the specificity of the above-mentioned pupils. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
diplomka gabina 1a.pdf | Plný text práce | 3,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Szatmaryova G. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 144,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Szatmaryova G. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 168,55 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Szatmaryova G..pdf | Průběh obhajoby práce | 47,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39168
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.