Název: | Ideální učitel německého jazyka z pohledu studentů ve věku 15 - 19 let |
Další názvy: | The ideal german teacher from the sight of students in the age of 15 - 19 |
Autoři: | Dryjová, Michaela |
Vedoucí práce/školitel: | Salcmanová Eva, Mgr. |
Datum vydání: | 2019 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39222 |
Klíčová slova: | učitel;němčina;německý jazyk;střední škola;učitel německého jazyka;didaktika;didaktika cizích jazyků |
Klíčová slova v dalším jazyce: | teacher;german;german language;highschool;german teacher;didactic;didactic of foreign languages |
Abstrakt: | Práce poskytuje teoretický základ v oblasti pedagogiky, psychologie, didaktiky a didaktiky německého jazyka, který slouží jako podklad pro výzkumnou část. Ta je tvořena výsledky dotazníkového šetření mezi studenty a učiteli různých typů středních škol, kteří byli tázáni na své představy o ideálním učiteli, popř. na možnost těmto požadavkům dostát. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis provide a theoretical basis for the field of pedagogy, psychology, didactic and didactic of german language, which serve as an base for the research. It is composed with the results of the questionnaire survey among the students and teachers from various highschools, which has been asked about their image of an ideal teacher or about the possibility to reach that requirments. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace Michaela Dryjova_2.pdf | Plný text práce | 2,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dryjova_VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 454,63 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dryjova_OP.pdf | Posudek oponenta práce | 85,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dryjova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 403,61 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39222
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.