Title: | Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce |
Other Titles: | The analysis of the students behavior during university lectures |
Authors: | Boudová, Michaela |
Advisor: | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39237 |
Keywords: | videostudie;vývoj žáků;kognitivní přístup;behaviorální přístup;realizace videostudie |
Keywords in different language: | video study;student development;cognitive approach;behavioural approach;video study realization |
Abstract: | Bakalářská práce se zabývá tím, jak se žáci vysoké školy chovají ve výuce. V první části této práce je vysvětleno lidské chování z různých pohledů a vývoj člověka po dobu školní docházky. Dále je zde vysvětlena technická stránka natáčení a videokamer. Jsou zde také uvedeny poznatky z již provedených video-výzkumů. V praktické části jsou rozebrány už jednotlivé druhy chování všech studentů, a následně vybraných subjektů. |
Abstract in different language: | The bachelor thesis deals with how students of college behave in teaching. The first part of this work explains human behaviour from different perspectives and human development during school attendance. The second part explains the technical side of filming and video cameras. There are also findings from already conducted video surveys. In the practical part are discussed the individual types of behaviour of all students and subsequently selected subjects. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace.pdf | Plný text práce | 1,43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Boudova_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 127,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Boudova_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 762,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Boudova_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 637,16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/39237
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.