Title: Rozbor druhů chování při vysokoškolské výuce
Other Titles: The analysis of the students behavior during university lectures
Authors: Boudová, Michaela
Advisor: Stacke Václav, RNDr. Ph.D.
Issue Date: 2019
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39237
Keywords: videostudie;vývoj žáků;kognitivní přístup;behaviorální přístup;realizace videostudie
Keywords in different language: video study;student development;cognitive approach;behavioural approach;video study realization
Abstract: Bakalářská práce se zabývá tím, jak se žáci vysoké školy chovají ve výuce. V první části této práce je vysvětleno lidské chování z různých pohledů a vývoj člověka po dobu školní docházky. Dále je zde vysvětlena technická stránka natáčení a videokamer. Jsou zde také uvedeny poznatky z již provedených video-výzkumů. V praktické části jsou rozebrány už jednotlivé druhy chování všech studentů, a následně vybraných subjektů.
Abstract in different language: The bachelor thesis deals with how students of college behave in teaching. The first part of this work explains human behaviour from different perspectives and human development during school attendance. The second part explains the technical side of filming and video cameras. There are also findings from already conducted video surveys. In the practical part are discussed the individual types of behaviour of all students and subsequently selected subjects.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFView/Open
Boudova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce127,71 kBAdobe PDFView/Open
Boudova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce762,53 kBAdobe PDFView/Open
Boudova_oponent.pdfPosudek oponenta práce637,16 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/39237

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.