Title: | Využití aktivizačních metod ve výuce tématu plazů na základní škole |
Other Titles: | Use of activating methods in the topic of reptiles at elementary school |
Authors: | Kulek, Michal |
Advisor: | Vágnerová Petra, Mgr. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/39278 |
Keywords: | aktivizační metody;didaktický výzkum;kahoot!;přírodopis;základní škola |
Keywords in different language: | activation methods;biology;didactic research;kahoot!;primary school |
Abstract: | Tato diplomová práce se zabývá využitím aktivizačních metod ve výuce tématu plazů na základní škole. Zkoumanou aplikací byla platforma Kahoot!, které bylo využito při výuce paralelních tříd sedmých ročníků na 7.ZŠ v Plzni. Cílem bylo zjistit efektivitu využití této aplikace pro opakování již získaných znalostí a definovat, jaké konkrétní využití je nejvhodnější ve výuce tohoto tématu. |
Abstract in different language: | This diploma thesis deals with the use of activation methods in teaching of the topic of reptiles at primary school. The examined application was Kahoot! which was used for teaching of seventh grades at 7. ZŠ v Plzni. The aim of this study was to determine the effectivness of using this application to revise previously acquired knowledge and define what is the most appropriate use in teaching this topic. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (CBG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
DP-Kulek.pdf | Plný text práce | 2,16 MB | Adobe PDF | View/Open |
Kulek_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 544,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kulek_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 726,88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Kulek_prubeh obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 149,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/39278
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.