Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFiala, Zbyněk
dc.contributor.refereeŠtumpf Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:18Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-11
dc.identifier82707
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40122
dc.description.abstractPráce se zabývá zejména všeobecnými obchodními podmínkami cestovních kanceláří, využíváním technologií zákazníky cestovních kanceláří a možností zájezdy podstoupit jiným osobám. Práce se skládá ze dvou částí, teoretická a praktická. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch jako takový, na technologie využívané v cestovním ruchu a poslední kapitola se zabývá zájezdy. Na teoretickou část navazuje praktická část, která analyzuje obchodní podmínky cestovních kanceláří a zjišťuje postoje respondentů k různým otázkám.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82707-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectinformační a komunikační technologiecs
dc.subjectcestovní kancelářecs
dc.subjectcestovní agenturycs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectzájezdycs
dc.titleModerní technologie ve službách cestovního ruchucs
dc.title.alternativeModern technologies in tourism servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedHereby presented work is focused on the general business conditions of travel agencies, the use of technology by customers of travel agencies and the attitude towards reselling tours owned by customers of the travel agencies to other persons. The thesis consists of two big sections, theoretical section and practical section. The theoretical part is more focused on tourism in general, technologies used in tourism and the last chapter is about tours above all. The theoretical part is followed by a practical part that analyses the business conditions of travel agencies and ascertains the attitudes of respondents to various questions.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedinformation and communication technologyen
dc.subject.translatedtravel agenciesen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedtoursen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Moderni technologie ve sluzbach cestovniho ruchu_Zbynek Fiala.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fiala_Zbynek_v.pdfPosudek vedoucího práce228,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fiala_Zbynek_o.pdfPosudek oponenta práce123,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fiala_p.pdfPrůběh obhajoby práce101,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.