Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorHalamová, Dominika
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-25
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2020-11-10T00:29:19Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-6
dc.identifier82712
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40125
dc.description.abstractPředložená bakalářské práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných Erasmus clubů na sociálních sítích Facebook a Instagram. Teoretická část se zabývá pojmy jako marketing, marketing na internetu a marketingová komunikace. Také definuje sociální média, sociální sítě a analytické nástroje. V praktické části práce jsou nejprve popsány vybrané Erasmus cluby i s jejich nabídkou. Poté je provedena analýza marketingové komunikace obou organizací na vybraných sociálních sítích pomocí analytického nástroje ZoomSphere. Navazuje dotazníkové šetření prostřednictvím internetového dotazování. Cílem této části je sepsání návrhů a doporučení na zlepšení marketingové komunikace organizace na základě výstupů z provedené analýzy a dotazníkového šetření. Tyto návrhy jsou sepsány na závěr práce.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectzoomspherecs
dc.subjecterasmus clubcs
dc.titleAnalýza marketingové komunikace se zaměřením na sociální sítěcs
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on marketing communication of selected Erasmus clubs on social networks Facebook and Instagram. The theoretical part deals with marketing, internet marketing and marketing communication. Also defines terms such as social media, social networks and analytics tools. In practical part are firstly the selected Erasmus clubs introduces with their offer. Then is done an analysis of the marketing communication of both organizations on selected social networks using the ZoomSphere analytical tool. Follows a questionnaire survey through internet survey. The aim of this part is to write proposals and recommendations for improving the marketing communication of the organization based on the outcomes of the analysis and questionnaire survey. These proposals are written at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedsocial networksen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedzoomsphereen
dc.subject.translatederasmus cluben
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Halamova_Dominika.pdfPlný text práce1,84 MBAdobe PDFView/Open
Halamova_Dominika_v.pdfPosudek vedoucího práce213,83 kBAdobe PDFView/Open
Halamova_Dominika_o.pdfPosudek oponenta práce230,5 kBAdobe PDFView/Open
Halamova_p.pdfPrůběh obhajoby práce122,4 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/40125

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.