Název: Facebook jako komunikační nástroj pro branding
Další názvy: Facebook as a communication tool for branding
Autoři: Kučnirová, Kristýna
Vedoucí práce/školitel: Eger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40237
Klíčová slova: branding;sociální síť;facebook;společnost;engagement;klíčová slova;příspěvky
Klíčová slova v dalším jazyce: branding;social networks;facebook;company;engagement;key words;posts
Abstrakt: Předložená diplomová práce je zaměřena na obsahovou analýzu online komunikace v rámci značkové komunity Hannah na sociální síti Facebook. Efektivnost komunikace je hodnocena v rámci smíšeného výzkumu, který je rozdělený na kvantitativní a kvalitativní část analýzy. Kvantitativní část je zaměřena na hodnocení z hlediska engagement rate. Kvalitativní část studie pak zahrnuje rozbor obsahu zpráv sdílených firmou z hlediska klíčových slov. Ke kvalitativní analýze bylo využito nástroje Atlas.ti. Práce se soustředí na atraktivitu příspěvků dané společnosti, která vede ke spoluvytváření obsahu. Výsledkem práce jsou důkazy o tom, jak společnost Hannah využívá Facebook ke komunikaci se zákazníky. Na základě výsledků je poskytnuto doporučení ke zlepšení stávající situace.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented Diploma thesis is focused on the content analysis of the online communication on social network Facebook within the scope of the the branded community of Hannah. The effectiveness of the communication is evaluated by joint research divided into quantitative analysis and qualitative part of the analysis. The quantitative part of the study is focused on engagement rate. The qualitative part includes content analysis of the posts of the company in terms of the used keywords. The software Atlas.ti was used to proces this part of study. The objectives of the thesis was the analysis of the attractiveness of the company's which leads to the creation of the content. The results of the thesis show how the company Hannah uses Facebook to communicate with customers. Based on the results, the recommendations are submitted to improve the current situation.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
KUCNIROVA_Kristyna.pdfPlný text práce3,77 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_Kristyna_v.pdfPosudek vedoucího práce224,55 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_kristyna_o.pdfPosudek oponenta práce225,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kucnirova_Kristyna_p.pdfPrůběh obhajoby práce105,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.