Název: Analýza koncepce vybraného turistického informačního centra
Další názvy: Analysis of the Concept of Selected Tourist Information Center
Autoři: Kajkavac, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Ovesleová Hana, Mgr. Ph.D.
Oponent: Číž Josef, Dipl. Ing.
Datum vydání: 2020
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/40373
Klíčová slova: cestovní ruch;marketing cestovního ruchu;turistické informační centrum
Klíčová slova v dalším jazyce: tourism;marketing of tourism;tourist information centre
Abstrakt: Tématem této diplomové práce je analýza koncepce turistického informačního centra města Plzně. Práce je zaměřena na zhodnocení spokojenosti návštěvníků s vybraným turistickým centrem a analýzu spokojenosti s nabízenými službami. Teoretická část práce popisuje cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingový mix cestovního ruchu, asociaci turistických informačních center a turistické informační centrum. Praktická část se zabývá charakteristikou turistického informačního centra města Plzně, je soustředěna na analýzu prostřednictvím sběru dat pomocí dotazníkového šetření. V další části se práce zaobírá návrhem realizace požadované služby a srovnáním s turistickým informačním centrem Na Můstku. V závěru praktické části jsou formulovány návrhy a doporučení pro zlepšení spokojenosti návštěvníků turistického informačního centra města Plzně.
Abstrakt v dalším jazyce: The subject of this diploma thesis is a conceptual analysis of the Tourist Information Center of the City of Pilsen. The thesis is focused on evaluation of the customer satisfaction with the chosen center and with the services provided therein. Theoretical part of this work descries tourism, tourism marketing, tourism marketing mix, the Association of Tourism Information Centers and tourism information center. Practical part of this work focuses on the characterization of the Tourist Information Center of the City of Pilsen through analysis of data collected in a questionnaire study. The following part concerns a realization draft of a requested service, and compares it with that provided by a tourist information center "Na Můstku". In the concluding part of this thesis, proposals and recommendations are formulated in order to improve the customer satisfaction of the Tourist Information Center of the City of Pilsen.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Analyza koncepce vybraneho turistickeho informacniho centra - Kajkavac B..pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac_VP.pdfPosudek vedoucího práce244,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac_OP.pdfPosudek oponenta práce256,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Kajkavac.pdfPrůběh obhajoby práce146,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40373

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.