Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorBenediktová Lenka, Mgr.
dc.contributor.authorŠťastný, Radek
dc.contributor.refereeRohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-16
dc.date.accessioned2020-11-10T00:34:58Z-
dc.date.available2019-6-11
dc.date.available2020-11-10T00:34:58Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier80770
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41196
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá mobilními aplikacemi využitelnými ve školství, jakožto učební pomůcky a prostředky vhodné k upevnění a ověření znalostí. Hlavním cílem bylo porovnání volně dostupných aplikací, jejich představení a přiblížení jejich funkcí a využitelnosti. Následně byly vybrány dvě aplikace (Kahoot! a Quizlet), ve kterých byly vytvořeny studijní materiály, v tomto případě kvízy, které byly otestovány žáky dvou sedmých tříd na základní škole v okrese Plzeň - Město. Na základě tohoto testování proběhlo výzkumné šetření a byl vytvořen dotazník v Google formulářích, který byl předán žákům k vyplnění. V samotném závěru práce proběhlo srovnání výsledků z výzkumného šetření se dvěma zahraničními výzkumy.cs
dc.format52 s. (54 826 znaků), xii s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectaplikacecs
dc.subjectfixace učivacs
dc.subjectkahootcs
dc.subjectquizletcs
dc.subjectsocrativecs
dc.subjectquizizzcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectvýzkumné šetřenícs
dc.subjectkvízcs
dc.subjectgoogle formscs
dc.subjectporovnání výzkumných šetřenícs
dc.titleMobilní aplikace vhodné pro fixaci učiva na 2. stupni ZŠ za pomoci vlastního obsahucs
dc.title.alternativeMobile applications, which are convenient for fixation of schoolwork during teaching at the 2nd level of primary school with the help of your own contenten
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is dealing with mobile applications, which are convenient for fixation of schoolwork during teaching. The main goal was to compare free accessible applications, their introducing and giving an idea of their functions and usability. After that, two applications (Kahoot!, Quizlet) were chosen and studying material was making, in this case the quizzes, which were tested by pupils from two seventh classes at the primary school in the district Plzeň - město. According to these tests the explorative research was done and the Google form was made and given to students. In the end of work we compared our research to two foreign researches.en
dc.subject.translatedmobile applicationen
dc.subject.translatedapplicationen
dc.subject.translatedfixation of schoolworken
dc.subject.translatedkahooten
dc.subject.translatedquizleten
dc.subject.translatedsocrativeen
dc.subject.translatedquizizen
dc.subject.translatedquestionnaireen
dc.subject.translatedquizen
dc.subject.translatedgoogle formsen
dc.subject.translatedcomparison of research surveysen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_STASTNY_RADEK.pdfPlný text práce10,52 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni BP Stastny.pdfPosudek vedoucího práce228,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stastny oponent893.pdfPosudek oponenta práce495,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stastny protokol897.pdfPrůběh obhajoby práce285,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41196

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.