Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHavlíčková Jana, Bc. M.B.A.
dc.contributor.authorKřenková, Magdalena
dc.contributor.refereeTihelková Alice, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-9-2
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:06Z-
dc.date.available2020-6-25
dc.date.available2020-11-10T00:35:06Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-7-31
dc.identifier84706
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41232
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je sdělit příběh zakladatele společnosti IKEA, Ingvara Kamprada - muže, který vytvořil globálně známou a oblíbenou značku, a to jak stal se jedním z nejúspěšnějších podnikatelů světa. Teoretická část je zaměřena na jeho raný život, vznik společnosti a klíčové události jejího vývoje. Praktická část pak analyzuje základní elementy úspěchu společnosti, mezi něž patří: koncept společnosti IKEA, její marketingová strategie a způsob vedení Ingvara Kamprada, díky čemuž je IKEA dnes tak populární a jedinečnou společností.cs
dc.format41 s. (64 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectikeacs
dc.subjectmaloobchodcs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectobchod s nábytkemcs
dc.titleIKEA founder Ingvar Kamprad as one of the leading entrepreneurs of the 20th centurycs
dc.title.alternativeIKEA founder Ingvar Kamprad as one of the leading entrepreneurs of the 20th centuryen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to share the story of IKEA founder, Ingvar Kamprad - the man who created a globally known and adored brand and the way he became one of the leading entrepreneurs in the world. The theoretical section concentrates on his early life, the establishment of the company, and the key events of its development. The practical section then analyzes the fundamental elements of the company's success, such as the IKEA concept, the marketing strategy of the company, and the leadership of Ingvar Kamprad, which altogether make IKEA a very popular and unique company.en
dc.subject.translatedikeaen
dc.subject.translatedretailen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedfurniture marketen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2020-Magdalena Krenkova-BP.pdfPlný text práce1,87 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krenkova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce478,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krenkova - oponent.pdfPosudek oponenta práce613,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krenkova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce302,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41232

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.