Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kotršálová, Tereza | |
dc.contributor.referee | Frank Jan, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2020-6-2 | |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:35:10Z | - |
dc.date.available | 2019-3-21 | |
dc.date.available | 2020-11-10T00:35:10Z | - |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-4-23 | |
dc.identifier | 80523 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41235 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části se zabývám kognitivním vývojem dítěte předškolního věku - rozvojem paměti, myšlení, vnímání, představivosti, fantazií, řečovými schopnostmi a pozorností. Vymezuji zde pojem slovní úloha a popisuji aktivity, které dítěti napomáhají k připravenosti na řešení slovních úloh. Metodologická část stanovuje cíle, podmínky a metody experimentu, popisuje přesné zadání úloh. V experimentální části se seznamujeme s vybraným vzorkem, scénářem experimentu, realizací úkolů a se samotným vyhodnocením, které je provedeno formou tabulek a slovním vyjádřením. | cs |
dc.format | 48 s. (58 262 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=80523 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | slovní úloha | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.subject | pozornost | cs |
dc.subject | myšlení | cs |
dc.title | Připravenost dětí v mateřské škole na řešení slovních úloh | cs |
dc.title.alternative | Preparedness of children in kindergarten to solve word problems | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is divided into three parts. In the theoretical part, I deal with the cognitive development of a child of preschool - the development of memory, thinking, perception, imagination, speech abilities and consideration. Here, I define the concept of verbal role and describe activities that help the child to prepare for solving verbal tasks. The methodological part sets the objectives, conditions, and methods of the experiment, describes the precise assignment of tasks. In the experimental section we present selected samples, experiment scenario, task execution and evaluation itself, which is done in the form of tables and verbal expression. | en |
dc.subject.translated | word problem | en |
dc.subject.translated | preprimary education | en |
dc.subject.translated | consideration | en |
dc.subject.translated | thinking | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Tereza Kotrsalova.pdf | Plný text práce | 1,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OP - Kotrsalova - Privenost MS na SU.pdf | Posudek oponenta práce | 234,12 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kotrsalova protokol879.pdf | Průběh obhajoby práce | 373,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41235
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.