Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pokorná Václava, Ing. | - |
dc.contributor.author | Půta, Filip | - |
dc.contributor.referee | Bícová Kateřina, Ing. Ph.D. | - |
dc.date.accepted | 2020-8-17 | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-10T00:35:21Z | - |
dc.date.available | 2019-10-16 | - |
dc.date.available | 2020-11-10T00:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.date.submitted | 2020-7-29 | - |
dc.identifier | 82455 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/41271 | - |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá porovnáním 2 typů stanovišť tramvají ve vozech vyrobených ve společnosti Škoda Transportation. Součástí práce je teoretický základ, na který je navázáno v praktické části. Výsledkem práce je návrh inovativních opatření pro obě stanoviště tramvaje. | cs |
dc.format | 46 s. (59 300 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | - |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=82455 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | ergonomie | cs |
dc.subject | pracovní prostor | cs |
dc.subject | stanoviště tramvaje | cs |
dc.subject | tramvaj | cs |
dc.subject | ovládání tramvaje | cs |
dc.subject | checklist | cs |
dc.subject | škoda transportation | cs |
dc.title | Porovnání stanoviště tramvaje 2. a 3. generace z pohledu ergonomie | cs |
dc.title.alternative | Comparison of second and third generation driver's cabins | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the comparison of 2 types cabins in trams manufactured by Škoda Transportation. First part of the work is a theoretical basis, which is linked to in the practical part. The result of the work is a proposal of innovative measures for both tram cabins. | en |
dc.subject.translated | ergonomics | en |
dc.subject.translated | workspace | en |
dc.subject.translated | tram cabin | en |
dc.subject.translated | tram | en |
dc.subject.translated | control of tram | en |
dc.subject.translated | checklist | en |
dc.subject.translated | škoda transportation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTO) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BakalarskaPrace_Filip_PUTA.pdf | Plný text práce | 4,62 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Oponentni posudek BP Puta F..pdf | Posudek oponenta práce | 545,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rozhodnuti o zverejneni KP_Puta Filip.PDF | Odůvodnění nezveřejnění VŠKP | 592,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít Vyžádat kopii |
Hodnoceni BP Puta F..pdf | Posudek vedoucího práce | 1,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh obhajoby Puta F..PDF | Průběh obhajoby práce | 571,69 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41271
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.