Název: | Podpora mluvení v AJ |
Další názvy: | Supporting young learner's oral production |
Autoři: | Šamšula, Pavel |
Vedoucí práce/školitel: | Klečková Gabriela, Mgr. Ph.D. |
Datum vydání: | 2020 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/41303 |
Klíčová slova: | podpora;dovednosti;mluvení;anglický jazyk;jazyk;řečové aktivity |
Klíčová slova v dalším jazyce: | improvement;speaking;skill;speaking skill;language activities |
Abstrakt: | Tato diplomová práce se zabývá podporou mluvení v hodinách anglického jazyka na základní škole pomocí jazykových her a aktivit. Předmětem zkoumání je efektivnost vybraných jazykových her a aktivit na podporu mluvení ve vyučování a to především z pohledu samotných žáků. V teoretické části jsou poznatky o jazykových dovednostech (obzvlášť o mluvení) a o metodách, které tyto dovednosti podporují při procesu vyučování. V závěru diplomové práce je vybráno několik jazykových her a aktivit, které byly prověřeny v praxi a následovně byly zhodnoceny mnou a žáky vzhledem k zábavnosti a efektivnosti. |
Abstrakt v dalším jazyce: | This diploma thesis deals with using language activities and language games to improve and encourage the speaking skill in learning English language as the second language at the primary school. This diploma thesis is divided into two parts - theoretical part and practical part. The theoretical part of this diploma thesis describes speaking skill from the language development through the appropriate organization of the class to the motivation and evaluation of spoken expression. The aim of practical part of this thesis is to analyse data from pupils who chose a degree of fun and efficiency to encourage them to speak a foreign language for each research language activities. Results of the research were analysed and evaluated in the form of graphs. This diploma thesis provides information on whether speech activities are beneficial in English lessons and whether they support pupils in speaking a foreign language. It also provides advice for other teachers in the form of pedagogical implications and suggests some ideas for the future research. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace - Samsula.pdf | Plný text práce | 5,33 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_ved_Kleck_Samsula.pdf | Posudek vedoucího práce | 97,33 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Pos_opon_Reyn_Samsula.pdf | Posudek oponenta práce | 118,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Prubeh_Samsula.pdf | Průběh obhajoby práce | 421,38 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/41303
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.