Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKarpíšková Šárka, Mgr.
dc.contributor.authorKrčmová, Kristýna
dc.date.accepted2020-9-8
dc.date.accessioned2020-11-10T00:35:40Z-
dc.date.available2018-12-7
dc.date.available2020-11-10T00:35:40Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-6-30
dc.identifier80155
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41304
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na využití hudby a písní ve výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Teoretická část vysvětluje význam hudby ve výuce angličtiny jako druhého jazyka a popisuje, jak pedagog může u žáků prostřednictvím písní rozvíjet konkrétní jazykové dovednosti s ohledem na specifika učení žáků mladšího školního věku. Práce se také zabývá souvislostmi mezi hudbou a jazykem, zároveň i specifickými odlišnostmi jazyka v písních. Pojednává o hudbě jako o motivaci k učení a zároveň jako o prostředku zlepšení vztahu žáků prvního stupně základní školy k anglickému jazyku. V praktické části je proveden kvalitativní výzkum ve formě rozhovorů s pedagogy vyučujícími anglický jazyk na prvním stupni základní školy. Jeho cílem je nahlédnout do skutečného využití písní ve výuce a poskytnout obecný vhled do této problematiky.cs
dc.format34 s. (72 954 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthudbacs
dc.subjectpísněcs
dc.subjectvýuka angličtinycs
dc.subjectprimární vzdělávánícs
dc.titleVýuka angličtiny prostřednictvím hudby a písnícs
dc.title.alternativeTeaching English through music and songsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis paper deals with the use of music and songs in English language teaching in primary education. The topic is based on the assumption of songs being an effective way of teaching because of its attractiveness and capability of being memorized very easily. The thesis outlines the theoretical background and provides a brief outlook into the actual use of music and songs. In the theoretical background chapter, the connection between music, language and young learners is explained and reasons for implementing music in language teaching are clarified. Furthermore, this chapter provides possible ways of using songs as an effective educational tool for English language teaching in connection with young learners. The second part of the thesis describes qualitative analysis in the form of interviews with teachers. Finally, the results and commentaries are presented and hypotheses are verified or disproved.en
dc.subject.translatedmusicen
dc.subject.translatedsongsen
dc.subject.translatedteaching englishen
dc.subject.translatedprimary educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DPKrcmova.pdfPlný text práce897,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_ved_Karp_Krcmova.pdfPosudek vedoucího práce808,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pos_opon_Reyn_Krcmova.pdfPosudek oponenta práce106,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh_Krcmova.pdfPrůběh obhajoby práce396,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41304

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.