Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorDvořáková, Tereza
dc.contributor.refereeKosíková Věra, PhDr. et PaedDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-22
dc.date.accessioned2020-11-10T00:36:05Z-
dc.date.available2019-6-7
dc.date.available2020-11-10T00:36:05Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-4-30
dc.identifier80671
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/41342
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá dětskými prekoncepty k pojmu žák. Teoretická část práce je zaměřena ve své úvodní kapitole na vývoj předškolního dítěte, konkrétně na kognitivní, emociální a sociální vývoj. V další kapitole jsou popsány charakteristiky prekonceptů, dětských prekonceptů a jejich diagnostiky, dále se tato kapitola věnuje pojmům a představám dětí v předškolním věku. V další kapitole je výmezem pojem žák. V poslední kapitole teoretické části je uvedeno shrnutí dosavadních výsledků z několika vybraných domácích (v českém prostředí provedených) výzkumů, které se zabývaly prekonpty předškolních dětí Empirická část potom přináší stručný popis kvalitativního šetření, které bylo zaměřeno na zjišťování představ předškolních dětí o roli žák. Vstupní část představuje metody sběru a analýzy dat a informace o výzkumném vzorku. Další kapitoly praktické části tvoří popis a interpretace získaných dat a jejich shrnutícs
dc.format38 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprekonceptcs
dc.subjectpojemcs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectžákcs
dc.titlePředstavy o roli žáka u předškolního dítětecs
dc.title.alternativeConcepts of the pupil's role in a preschool childen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis address child preconception to the notion of the student. Theoretical part is focused in the first chapter to the preschool children developement, specifically to the cognitive, emotional and social part of it. In the next chapter, I conceptualize preconcepts, child preconcepts, and deal with their diagnosis. Further it address concepts and ideas of prechool children. In the next chapter I constitute the concept of the student. In the last chapter of theoretical part I summarize selected local (conducted in the Czech Republic) study results within the field of preconception of the preschoolers. In the empirical part I descricbe qualitative research focused to determine ideas of preschooler about the role of student. In the first part I presents methods of data collection and analysis and information about the research sample. Next chapters describes, inteprets and summarize collected data.en
dc.subject.translatedpreconcepten
dc.subject.translatedconcepten
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedpupilen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace, Predstavy o roli zaka u predskolniho ditete, Tereza Dvorakova.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_oponent.pdfPosudek oponenta práce542,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce413,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dvorakova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce184,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/41342

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.