Title: Výtvarné řešení počítačové hry
Other Titles: Video game concept art
Authors: Kuchynková, Sára
Advisor: Šlajch Václav, MgA. Ing.
Referee: Fučíková Renáta, akademický malíř
Issue Date: 2020
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/41943
Keywords: příroda;květ;hra;sen;víla;trol;atmosféra;život;jeskyně
Keywords in different language: nature;flower;game;dream;fairy;trol;atmosphere;life;cave
Abstract: Jedná se o výtvarné řešení počítačové hry, které jsem tento rok vytvořila jako svou bakalářskou práci. Mým cílem bylo vytvořit surrealistický snový svět. Prostředí a stvoření vznikala na základě nádherných věcí, které jsem našla v přírodě, a mé fantazie. Tvorové jsou poskládaní z papíru. Jsou něco na způsob origami. Vznikají kombinací jednoduchých tvarů a usušených květin nebo mechu a kůry ze stromů. Prostředí jsou buď fotomontáže nebo editované fotografie.
Abstract in different language: This piece is taken from video game concept art I made as my bachelor thesis this year. My goal was to create a surreal dream world. I created environments and characters based on my own fantasy and beautiful things I found in nature.The characters are made out of paper. It's something like origami. They are combination of simple shapes and dried flowers, or moss and bark from trees. The environments are either photomontages or edited photos.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVU)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bc_sara_kuchynkova_.pdfPlný text práce4,07 MBAdobe PDFView/Open
Kuchynkova.pdfPosudek vedoucího práce502,68 kBAdobe PDFView/Open
Kuchynkova.docxPosudek oponenta práce17,85 kBMicrosoft Word XMLView/Open
KUCHYNKOVA.pdfPrůběh obhajoby práce302,27 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/41943

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.