Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPavlák Miroslav, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠobrová, Linda
dc.contributor.refereeSkálová Petra, Ing. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-8
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:35Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2021-06-25T12:30:35Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier85799
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43790
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zhodnotit aktuální stav řízení vztahů se zákazníky ve firmě ÚKLID PRESTO. V první části jsou poskytnuta teoretická východiska, která slouží jako úvod do problematiky řízení lidských vztahů. V praxi se pro tuto oblast používá zkratka CRM (Customer Relationship Management). Teoretická východiska jsou nezbytná pro vypracování praktické části bakalářské práce. V praktické části je v první řadě podrobně představena firma ÚKLID PRESTO. Následně byly vytvořeny dva dotazníky, které sloužily pro zjištění nynějšího stavu CRM v dané firmě. Na základě výsledků, získaných z výzkumného šetření, je provedena analýza a následně jsou přestaveny návrhy, které by firmě přinesly výhody a posílily by tak vztahy se svými zákazníky. Návrhy jsou podrobně představeny v poslední části bakalářské práce.cs
dc.format65 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85799-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcrmcs
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectloajalitacs
dc.titleŘízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management and its importance for strenghtening the competitiveness of businessen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis aims to evaluate the current state of customer relationship management in the company named ÚKLID PRESTO. The first part provides theoretical background which serves as an introduction to the issue of human relations management. The abbreviation CRM (Customer Relationship Management) is used for this section. Theoretical background is necessary for the elaboration of the practical part of this bachelor's thesis. In the practical part, the company ÚKLID PRESTO is introduced in detail in the first place. Thereafter two questionnaires were created to find out the current state of CRM in the company. Based on the results obtained from the research survey, an analysis was made to present a proposals for the company to help them create a better and stronger relationship with customers. The proposals are presented in detail in the last part of the bachelor thesis.en
dc.subject.translatedcrmen
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
dc.subject.translatedcustomeren
dc.subject.translatedloyaltyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Linda Sobrova BP.pdfPlný text práce1,74 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova Linda o.pdfPosudek oponenta práce125,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova_Linda_v.pdf (Pavlak).pdfPosudek vedoucího práce129,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sobrova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce58,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43790

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.