Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová Lada, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKurbangalieva, Alisa
dc.contributor.refereeDemjančuk Nikolaj, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2021-5-25
dc.date.accessioned2021-06-25T12:30:58Z-
dc.date.available2020-6-30
dc.date.available2021-06-25T12:30:58Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier85359
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43856
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá porovnáním systémů vysokoškolského vzdělávání V Ruské federaci a České republice a analýzou vnímání vysokoškolského vzdělání na pracovním trhu ve 21. století. Začátek práce je věnován fenoménu globalizace a jeho vlivům na proměny ve vzdělávání, především Boloňskému procesu. Jádro práce představuje popis a srovnání systémů vysokoškolského vzdělávání v Ruské federaci a České republice a analýzu obchodních personálních inzerátů zveřejněných na specializovaných webových stránkách, která umožní odpovědět na stanovené výzkumné otázky týkající se vnímání vysokoškolského vzdělání na pracovních trzích analyzovaných zemí.cs
dc.format77 s. (117 003 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvysokoškolské vzdělánícs
dc.subjectvysoká školacs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectpracovní trhcs
dc.subjectpožadavky zaměstnavatelůcs
dc.subjectglobalizace.cs
dc.titleVnímání vysokoškolského vzdělání na pracovním trhu ve 21. století. Srovnání České republiky a Ruské federace.cs
dc.title.alternativePerception of higher education in the labor markets in the 21st century. Comparison between Czech Republic and Russian Federation.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programHumanitní studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of this thesis is the comparison of higher education systems in the Russian Federation and the Czech Republic and an analysis of the perception of higher education in the labor market in the 21st century. The beginning of the thesis is devoted to the phenomenon of globalisation and its effects on changes in education, especially the Bologna Process. The core of the thesis focuses on the description and comparison of higher education systems in the Russian Federation and the Czech Republic and on the analysis of personal advertisements found on specialised websites. Analysis will provide answers to established research questions concerning the perception of higher education in the labor markets of the analysed countries.en
dc.subject.translatedhigher educationen
dc.subject.translatedhigh schoolen
dc.subject.translatededucation processen
dc.subject.translatedlabor marketen
dc.subject.translatedrequirements of employersen
dc.subject.translatedglobalisation.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFI)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP-Vnimani vysokoskolskeho vzdelani na pracovnim trhu ve 21st.pdfPlný text práce1,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kurbangalieva_wagnerova.pdfPosudek vedoucího práce390,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kurbangalieva_demjancuk.pdfPosudek oponenta práce192,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
kurbangalieva_O.pdfPrůběh obhajoby práce192,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43856

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.