Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Wagnerová Lada, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kurbangalieva, Alisa | |
dc.contributor.referee | Demjančuk Nikolaj, Doc. PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2021-5-25 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:30:58Z | - |
dc.date.available | 2020-6-30 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:30:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-30 | |
dc.identifier | 85359 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43856 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá porovnáním systémů vysokoškolského vzdělávání V Ruské federaci a České republice a analýzou vnímání vysokoškolského vzdělání na pracovním trhu ve 21. století. Začátek práce je věnován fenoménu globalizace a jeho vlivům na proměny ve vzdělávání, především Boloňskému procesu. Jádro práce představuje popis a srovnání systémů vysokoškolského vzdělávání v Ruské federaci a České republice a analýzu obchodních personálních inzerátů zveřejněných na specializovaných webových stránkách, která umožní odpovědět na stanovené výzkumné otázky týkající se vnímání vysokoškolského vzdělání na pracovních trzích analyzovaných zemí. | cs |
dc.format | 77 s. (117 003 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | vysokoškolské vzdělání | cs |
dc.subject | vysoká škola | cs |
dc.subject | vzdělávání | cs |
dc.subject | pracovní trh | cs |
dc.subject | požadavky zaměstnavatelů | cs |
dc.subject | globalizace. | cs |
dc.title | Vnímání vysokoškolského vzdělání na pracovním trhu ve 21. století. Srovnání České republiky a Ruské federace. | cs |
dc.title.alternative | Perception of higher education in the labor markets in the 21st century. Comparison between Czech Republic and Russian Federation. | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofická | cs |
dc.thesis.degree-program | Humanitní studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The main aim of this thesis is the comparison of higher education systems in the Russian Federation and the Czech Republic and an analysis of the perception of higher education in the labor market in the 21st century. The beginning of the thesis is devoted to the phenomenon of globalisation and its effects on changes in education, especially the Bologna Process. The core of the thesis focuses on the description and comparison of higher education systems in the Russian Federation and the Czech Republic and on the analysis of personal advertisements found on specialised websites. Analysis will provide answers to established research questions concerning the perception of higher education in the labor markets of the analysed countries. | en |
dc.subject.translated | higher education | en |
dc.subject.translated | high school | en |
dc.subject.translated | education process | en |
dc.subject.translated | labor market | en |
dc.subject.translated | requirements of employers | en |
dc.subject.translated | globalisation. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KFI) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP-Vnimani vysokoskolskeho vzdelani na pracovnim trhu ve 21st.pdf | Plný text práce | 1,92 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kurbangalieva_wagnerova.pdf | Posudek vedoucího práce | 390,09 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kurbangalieva_demjancuk.pdf | Posudek oponenta práce | 192,34 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kurbangalieva_O.pdf | Průběh obhajoby práce | 192,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43856
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.