Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVostrá, Dorota
dc.contributor.refereeKoželuhová Eva, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-28
dc.identifier85468
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43876
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Teoretická část seznamuje čtenáře s filozofií programu Začít spolu. Empirická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je určeno učitelům využívajícím prvky z tohoto programu. Výzkum zjišťoval nejčastěji zařazované prvky do běžných mateřských škol a četnost jejich využití. Dále uvádí, zda by si pedagogové přáli pracovat v certifikované mateřské škole s programem Začít spolu nebo jim vyhovuje práce pouze s jeho prvky.cs
dc.format62 s. (71 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85468-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectprogram začít spolucs
dc.subjectcentra aktivitcs
dc.subjectděti předškolního věkucs
dc.titleVyužití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské školecs
dc.title.alternativeUse of elements from the Step by Step program in a regular kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the use of elements of the Step by Step in an ordinary kindergarten. The theoretical part introduces the reader to the philosophy of the Step by Step. The empirical part is devoted to a survey, which is intended for teachers using elements of this program. The research found out the most frequently used elements in ordinary kindergartens and the frequency of their use. It also states whether teachers would like to work in a certified Step by Step kindergarten or whether they are comfortable working with only its elements.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedstep by stepen
dc.subject.translatedactivity centersen
dc.subject.translatedpreschool children'sen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyuziti prvku z programu Zacit spolu v bezne materske skole_Vostra.pdfPlný text práce1,31 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vostra VP.pdfPosudek vedoucího práce115,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vostra OP.pdfPosudek oponenta práce117,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vostra O.pdfPrůběh obhajoby práce793,02 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43876

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.