Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Vostrá, Dorota | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-16 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:31:05Z | - |
dc.date.available | 2020-6-12 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:31:05Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-28 | |
dc.identifier | 85468 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/43876 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá využitím prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole. Teoretická část seznamuje čtenáře s filozofií programu Začít spolu. Empirická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je určeno učitelům využívajícím prvky z tohoto programu. Výzkum zjišťoval nejčastěji zařazované prvky do běžných mateřských škol a četnost jejich využití. Dále uvádí, zda by si pedagogové přáli pracovat v certifikované mateřské škole s programem Začít spolu nebo jim vyhovuje práce pouze s jeho prvky. | cs |
dc.format | 62 s. (71 000 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=85468 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | program začít spolu | cs |
dc.subject | centra aktivit | cs |
dc.subject | děti předškolního věku | cs |
dc.title | Využití prvků z programu Začít spolu v běžné mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Use of elements from the Step by Step program in a regular kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis deals with the use of elements of the Step by Step in an ordinary kindergarten. The theoretical part introduces the reader to the philosophy of the Step by Step. The empirical part is devoted to a survey, which is intended for teachers using elements of this program. The research found out the most frequently used elements in ordinary kindergartens and the frequency of their use. It also states whether teachers would like to work in a certified Step by Step kindergarten or whether they are comfortable working with only its elements. | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | step by step | en |
dc.subject.translated | activity centers | en |
dc.subject.translated | preschool children's | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Vyuziti prvku z programu Zacit spolu v bezne materske skole_Vostra.pdf | Plný text práce | 1,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vostra VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 115,26 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vostra OP.pdf | Posudek oponenta práce | 117,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vostra O.pdf | Průběh obhajoby práce | 793,02 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/43876
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.