Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlowík Josef, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorJanowiaková, Eva
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-16
dc.date.accessioned2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-06-25T12:31:05Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-4-30
dc.identifier85473
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/43877
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá komunikací dětí s poruchou autistického spektra (PAS), která slouží jako nástroj socializace v předškolním věku. Teoretická část vymezuje základní poznatky o PAS a možnosti vzdělávání těchto dětí v předškolních zařízeních. Dále jsou přiblíženy problematické oblasti komunikace a socializace, jejich vývoj u dětí s PAS, formy a způsoby pro podporu těchto oblastí. Výzkumné šetření vychází ze zkušeností rodičů dětí s PAS a pedagogů, kteří s nimi pracují. Ve výzkumné části se na základě těchto výpovědí vyhodnocuje, jakým způsobem ovlivňuje komunikace u dětí s PAS v předškolním věku jejich začleňování se do vrstevnické skupiny.cs
dc.format61 s., IV s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectporuchy autistického spektracs
dc.subjectdětský autismuscs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectkomunikacecs
dc.subjectsocializacecs
dc.subjectkomunikační systémycs
dc.subjectkomunikační pomůckycs
dc.titleKomunikace dětí s autismem jako nástroj jejich socializace v předškolním věkucs
dc.title.alternativeCommunication of children with autism as a tool of their socialisation in pre-school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the communication of children with autism spectrum disorder (ASD), which serves as a tool for socialization in the preschool age. The theoretical part defines the basic knowledge about ASD and the possibilities of educating these children in preschool facilities. Furthermore, the problematic areas of communication and socialization, their development in children with ASD, forms and ways to support these areas are presented. The research is based on the experience of parents of children with ASD and the teachers that work with them. In the research part, on the basis of these statements, it is evaluated how communication in children with ASD in the preschool age influences their integration into their peer group.en
dc.subject.translatedautism spectrum disorderen
dc.subject.translatedchild autismen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedcommunicationen
dc.subject.translatedsocializationen
dc.subject.translatedcommunication systemsen
dc.subject.translatedcommunication toolsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Janowiakova_Komunikace deti s autismem jako nastroj jejich socializace v predskolnim veku.pdfPlný text práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janowiakova VP.pdfPosudek vedoucího práce910,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janowiakova OP.pdfPosudek oponenta práce148,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Janowiakova O.pdfPrůběh obhajoby práce791,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43877

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.