Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠimek, Bohuslav
dc.contributor.authorVötter, Pavel
dc.contributor.refereeHolečková, Yvona
dc.date.accepted2012-06-11
dc.date.accessioned2013-06-19T06:40:41Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:40:41Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier47923
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/4400
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice malých a středních podniků. Cílem je vytvoření konkrétního podnikatelského záměru. V první části jsou vysvětleny základní pojmy, dále z jakých zdrojů je možné čerpat finanční podporu, možné formy podnikání. Objasňuje franchising, což je moderní forma podnikání malých a středních podniků. V druhé části je zpracován podnikatelský záměr. Jeho součástí je marketing, personální zabezpečení a financování podniku. Práce je tvořena na základě odborné literatury a konzultací s podnikatelem v daném oboru s dlouholetou praxí.cs
dc.format63 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=47923-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikatelcs
dc.subjectpodnikatelský záměrcs
dc.subjectspolečnost s ručením omezenýmcs
dc.subjectmarketingcs
dc.titleProblematika vzniku malého podniku - realizace konkrétního podnikatelského záměrucs
dc.title.alternativeThe issue of the emergence of small business - the implementation of specific business planen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra podnikové ekonomiky a managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is targeted at small and middle-size enterprises. The aim is to create particular business plan. First part explains basic expressions, introduces the resources of financial support and types of enterprises. The second part brings business plan. It contains marketing, staffing and financing the enterprise. This thesis is created with the help of scientific literature and consultations with businessmen that are well experienced in this field.en
dc.subject.translatedenterpriseen
dc.subject.translatedbusinessmanen
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedlimited companyen
dc.subject.translatedmarketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Votter v.pdfPosudek vedoucího práce333,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Votter o.pdfPosudek oponenta práce249,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Votter ob.pdfPrůběh obhajoby práce145,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/4400

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.