Title: Portál pro publikaci informací o výukových vizualizačních nástrojích
Other Titles: Portal for publication of educational visualization tools
Authors: Pavlíčková, Viktorie
Advisor: Lipka Richard, Ing. Ph.D.
Referee: Holý Lukáš, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44226
Keywords: vizualizace dat;webový portál;analýza;redakční systém;wordpress;výukové nástroje
Keywords in different language: data visualization;web portal;analysis;content management system;wordpress;learning tools
Abstract: Cílem práce bylo vytvořit webový portál pro publikaci informací o výukových vizualizačních nástrojích. K dosažení tohoto cíle bylo zapotřebí seznámit se s problematikou vizualizace dat a jevů využívaných k výuce. Po seznámení se s množinou existujících výukových vizualizací byla navržena webová aplikace pro snadnou správu informací o již existujících vizualizačních nástrojích, o možnostech jejich využití pro studenty a pedagogy a stručný popis jejich funkcí. Takto navržená aplikace byla implementována a naplněna základní sadou dat.
Abstract in different language: The aim of the thesis was to study issue of visualization of data and phenomenon used in teaching. Then it was required to search for the broad possible set of existing educational visualizations. Based on this knowledge, web application was designed for simple maintaining of information regarding visualization tools. This application was implemented and filled with base data set.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace Pavlickova.pdfPlný text práce6,41 MBAdobe PDFView/Open
A17B0322P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce184,76 kBAdobe PDFView/Open
A17B0322P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce421,66 kBAdobe PDFView/Open
A17B0322P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce43,18 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44226

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.