Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička Ladislav, Ing.
dc.contributor.authorLácha, Martin
dc.contributor.refereePotužák Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-15
dc.date.accessioned2021-06-25T12:33:23Z-
dc.date.available2020-10-5
dc.date.available2021-06-25T12:33:23Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-6
dc.identifier86489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/44240
dc.description.abstractCílem této práce je porovnat vlastnosti vybraných herních frameworků a pomocí jednoho z nich implementovat hru pro mobilní telefony s operačním systémem Android. Výsledná aplikace bude využívat výhod vybraného frameworku. Teoretická část se bude zaměřovat na analýzu vybraných frameworků a porovnání jejich vlastností z různých hledisek (např. typy her, komplexnost atd.). V praktické části bude navrhnuta herní aplikace (popis hry, herní smyčka, scény, ovládání). Programátorská dokumentace bude zaměřena na popis implementovaných tříd, nejdůležitějších metod, uživatelských oprávnění, struktura projektu aj. Na závěr bude aplikace otestována podle popsaných scénářů a budou navržena další možná rozšíření.cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectandroidcs
dc.subjecthracs
dc.subjectmobilcs
dc.subjectframeworkcs
dc.subjectvývoj hercs
dc.titleHerní frameworky na platformě Androidcs
dc.title.alternativeGame frameworks for Android platformen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work aims to compare the properties of selected game frameworks and use one of them to implement a game for mobile phones with the Android operating system. The resulting application will take advantage of the selected framework. The theoretical part will focus on the analysis of selected frameworks and comparison of their properties from different perspectives (e.g. types of games, complexity, etc.). In the practical part, a game application will be designed (game description, game loop, scenes, controls). The programming documentation will focus on the description of implemented classes, the most important methods, user rights, project structure, etc. At the end, the application will be tested according to the described scenarios and other possible extensions will be proposed.en
dc.subject.translatedandroiden
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedphoneen
dc.subject.translatedframeworken
dc.subject.translatedgame developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bp_mlacha.pdfPlný text práce14,84 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0418P_Posudek.pdfPosudek oponenta práce52,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0418P_Hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce422,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A17B0418P_Obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce41,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44240

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.