Název: Návaznost v učebnicích českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Další názvy: Means of Level Coherence in Czech Lower-secondary Textbooks
Autoři: Princová, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Písková Růžena, Mgr. Ph.D.
Oponent: Chýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44410
Klíčová slova: učebnice českého jazyka;učebnice pro 2. stupeň zš;analýza učebnicové řady;ročníková návaznost;spirálový postup výuky;nakladatelství fraus;mezipředmětové vazby;mezisložkové vazby;učebnice jako výukový nástroj
Klíčová slova v dalším jazyce: czech language textbooks;lower-secondary textbooks;texbook analysis;level progress in textbook series;level coherence progress;spiral approach;cross-curricular connections
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá ročníkovou návazností učiva českého jazyka v učebnicové řadě nakladatelství Fraus. Konkrétně je zkoumána návaznost jazykové a komunikační a slohové části učebnic českého jazyka pro druhý stupeň základní školy. Dále je sledováno propojení jednotlivých složek předmětu český jazyk a literatura a také mezipředmětové vazby.
Abstrakt v dalším jazyce: This paper deals with the level coherence progress in the Czech lower-secondary textbook series created by Fraus Publishing. The main objective is to analyse the level progress in the linguistic and also in the stylistic part of the textbook series. The paper also studies the cross-curriculum connections found in the series.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Princova.pdfPlný text práce1,94 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_piskova.pdfPosudek vedoucího práce455,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_chylova.pdfPosudek oponenta práce365,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
princova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce88,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/44410

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.