Title: Realizace konkrétního projektu - zhodnocení stávajícího stavu obchodního modelu společnosti MyBody, s.r.o. a návrh nové struktury marketingového mixu pro úspěšné uplatnění výrobku na trhu
Other Titles: Realization of a specific project - evaluation of the current state of MyBody, s.r.o. business model and a proposal of the new marketing mix structure for successful application of the product on the market
Authors: Bílková, Michaela
Advisor: Januška Martin, Ing. Ph.D.
Referee: Ircingová Jarmila, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/44680
Keywords: marketingový mix;analýza obchodního modelu;segmenty zákazníků;marketingová analýza;swot;cash flow;rentabilita;npv
Keywords in different language: marketing mix;business model analysis;customer segments;marketing analysis;swot;cash flow;npv
Abstract: Předložená diplomová práce je zaměřena na zhodnocení stávajícího obchodního modelu společnosti MyBody s.r.o. a následné navržení struktury nového marketingového mixu, které by vedla k úspěšnému uplatnění výrobků společnosti na českém trhu. První kapitola uvádí do problematiky startupů a formálně představuje vybraný subjekt. V druhé kapitole je podrobně analyzován současný obchodní model vybrané společnosti a to včetně podrobného rozebrání marketingového mixu společně s analýzou mikro, mezo a makroprostředí. Součástí je také první dotazníkové šetření. Ve třetí kapitole je navržen nový obchodní model včetně nové segmentace trhu a návrhu marketingového mixu, který byl podpořen druhým dotazníkovým šetřením. Poslední kapitola je zaměřena na ekonomické zhodnocení nově navrženého stavu. Jsou zde vyčísleny očekávané náklady a výnosy, hospodářský výsledek a cash flow. Dále je pak vypočítána rentabilita tržeb a nákladů, doba návratnosti a čistá současná hodnota. Součástí je také zhodnocení, navrhované řešení a konstatování aktuální situace, ve které se společnost MyBody s.r.o. nachází.
Abstract in different language: This master´s thesis is focused on evaluation of ongoing business model of company MyBody s.r.o. as well as suggesting new succesful marketing mix for czech market. Firstly, a brief company and general startup model description is given followed by description of current business model, including marketing mix and enviroment analysis. In this part of the thesis, the first survey analysis takes place. In the third part of the thesis, there is new business model intorudeced, including new marketing mix according to second survey analysis. In the last part of the thesis, economic evaluation of new model takes place. Economic evaluation includes profitability of sales and costs, payback time, net present value and cash flow analysis as well as revenue streams and expected costs. The last part gives summary of current state and suggests options for future considering.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KPM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP_Michaela Bilkova.pdfPlný text práce3,62 MBAdobe PDFView/Open
DP_Bilkova_O.pdfPosudek oponenta práce224,51 kBAdobe PDFView/Open
Bilkova_Michaela_V.pdfPosudek vedoucího práce230,33 kBAdobe PDFView/Open
Bilkova - prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce77,84 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/44680

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.