Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Písková Růžena, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Březinová, Jana | |
dc.contributor.referee | Chýlová Helena, Doc. PaedDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:36:55Z | - |
dc.date.available | 2019-6-6 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:36:55Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2020-7-2 | |
dc.identifier | 81824 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44716 | |
dc.description.abstract | Cílem mé bakalářské práce je zjištění způsobů využití mezioborové spolupráce mezi českým jazykem a ostatními předměty vyučovanými na 2. stupni základní školy v praxi. Snažila jsem se ve své práci nashromáždit co nejvíce situací a následně popsat zjištěné jevy prostřednictvím odborné literatury a odborných pojmů. Možnosti propojení jsem zjistila pomocí dotazníků. Důraz jsem kladla na fakt, zda je využití mezioborového přístupu efektivní, na situace, ve kterých k propojení dochází, a na témata, u kterých vyučující využívají mezioborovosti mezi českým jazykem a ostatními vyučovanými předměty. | cs |
dc.format | 42 s. (64 370 znaků), VI s. (5 059 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=81824 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mezioborová spolupráce | cs |
dc.subject | jazyk a jazyková komunikace | cs |
dc.subject | integrovaná výuka | cs |
dc.subject | rámcový vzdělávací program | cs |
dc.subject | vzdělávací obory | cs |
dc.title | Způsoby využití mezioborové spolupráce na 2. stupni ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Methods of the interdisciplinary cooperation at the higher secondary school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of my bachelor's thesis is to find out the ways of using interdisciplinary cooperation between the Czech language and other subjects which are taught at the higher secoundary school in practice. In my thesis, I tried to collect as many situations as possible and then describe detected phenomena through the literature and technical terms. I found out the possibilities of connection using questionnaires. I emphasized the fact whether the use of an interdisciplinary approach is effective, the situations in which interconnections occur, and the topics in which teachers use interdisciplinary approach between the Czech language and other subjects which are taught. | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary cooperation | en |
dc.subject.translated | language and linguistic cooperation | en |
dc.subject.translated | framework education programme | en |
dc.subject.translated | education fields | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE_Brezinova.pdf | Plný text práce | 1,06 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
brezinova_piskova.pdf | Posudek vedoucího práce | 58,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
brezinova_chylova.pdf | Posudek oponenta práce | 379,71 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
brezinova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 104,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44716
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.