Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kubartová, Nicole | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Bc. | |
dc.date.accepted | 2021-6-18 | |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T12:36:58Z | - |
dc.date.available | 2020-6-11 | |
dc.date.available | 2021-06-25T12:36:58Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-4-21 | |
dc.identifier | 86912 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/44724 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o pragmatické rovině jazyka a o uplatnění žáků s narušenou komunikační schopností v komunikaci. Teoretická část práce se dělí na čtyři kapitoly. Nejprve práce definuje části jazykového systému. Pozornost je věnována také vývoji jazyka a samotné pragmalingvistice. Tato kapitola se zaměřuje především na historii vědní disciplíny a její oblasti studia. Téma poruch řeči je předmětem výzkumné části práce. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo analyzovat pragmatickou jazykovou úroveň žáků základní školy. Výzkumný vozorek tvořili čtyři žáci, u nichž se projevuje narušená komunikační schopnost. Testované osoby se zúčastinily souboru pěti aktivit, které sloužily ke zhodnocení jejich pragmatického vyjadřování a zodpovězení stanovené hypotézy. | cs |
dc.format | 71 s. (112 925 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86912 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pragmatická jazyková rovina | cs |
dc.subject | pragmalingvistika | cs |
dc.subject | rozvoj řeči | cs |
dc.subject | narušená komunikační schopnost | cs |
dc.subject | případová studie | cs |
dc.subject | dítě školního věku | cs |
dc.subject | dyslalie | cs |
dc.subject | pragmatické dovednosti | cs |
dc.title | Pragmatická jazyková rovina aneb uplatnění žáků či dětí s řečovými vadami v komunikaci | cs |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the pragmatic level of language and the application of students with impaired communication skills in communication. Theoretical part of the thesis is devided into four chapters. First, the work defines the parts of the language system. Attention is also paid to the development of language and pragmalinguistics itself. This chapter focuses mainly on the history of the scientific discipline and its field of study. The topic of speech disorders is the subject of the research part of work. The main aim of the research was the analysis of pragmatic language level of pupils of primary school. The research sample consists of four pupils with impaired communication skills. The test persons participated in a set of five activities, which served to evaluate their pragmatic expression and answear the established hypothesis. | en |
dc.subject.translated | pragmatic language level | en |
dc.subject.translated | pragmalinguistics | en |
dc.subject.translated | speech development | en |
dc.subject.translated | impaired communication ability | en |
dc.subject.translated | case study | en |
dc.subject.translated | school aged child | en |
dc.subject.translated | dyslalia | en |
dc.subject.translated | pragmatic skills | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace-Kubartova Nicole.pdf | Plný text práce | 1,01 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kubartova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 118,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kubartova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 221,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
kubartova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 93,21 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
arch_neverbalni_projevy.pdf | VŠKP - příloha | 42,74 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
souhlas_zakonneho_zastupce.pdf | VŠKP - příloha | 49,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
dotaznik.pdf | VŠKP - příloha | 72,2 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pomucka_k_ativite_c._5.pdf | VŠKP - příloha | 14,52 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
pomucka_k_aktivite_c._2.pdf | VŠKP - příloha | 15,83 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/44724
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.