Název: Využití nástrojů online marketingu ve vybrané společnosti
Další názvy: Use of online marketing tools in selected company
Autoři: Ornsteinová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Prantl David, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45110
Klíčová slova: marketing;nástroje on-line marketingu;trendy 21. století on-line marketingu;sociální sítě;facebook;instagram;marketing univerzit
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;tools of online marketing;trends of 21st century of online marketing;social networks;facebook;instagram;marketing of universities
Abstrakt: Řada vysokých škol se dnes potýká s narůstající konkurencí mezi stoupajícími počty vysokých škol. Dnešní 21. století je doba konzumního světa, které přináší řadu nových směrů, mezi kterými je i online marketing, reklama a sociální sítě. Bakalářská práce je tak zaměřena na hodnocení možnosti využití sociálních sítí on-line marketingu v procesu propagování vybraných fakult s elektrotechnickým zaměřením v České republice.Teoretická část této práce je zaměřena na dostupné poznatky o marketingu a jeho trendů 21. století. Dále se pak věnuje nástrojům on-line marketingu a sociálním sítím. Významná část je zde věnována sociálním sítím Facebook a Instagram. Praktická část je zaměřena na kvantitativní výzkumné šetření, které je zacílené na hodnocení možností využití sociálních sítí online marketingu v procesu prosazovaní vybraných fakult v České republice. Výstupem práce je vymezení rizikových míst ve využívání sociálních sítí online marketingu v procesu prosazování a formulace strukturovaných doporučení k dosažení lepších výsledků v online marketingu a v nabírání studentů, popřípadě zaměstnanců.
Abstrakt v dalším jazyce: Many of universities today are facing increasing competition between rising numers of universities. The 21st century is a time of consumer world, which brings a number of new directions, including online marketing, advertising and social networks. This bachelor's thesis is focused on the evaluation of the possibilities of using social networks of online marketing in process of promotion of selected faculties with an electrical focus in the Czech Republic. The theoretical part of this work is focused on available knowledge about marketing and its trends in the 21st century. It is also focused on online marketing tools and social networks. A significant part is devoted to the social networks Facebook and Instagram. The practical part is focused on a quantitative research survey, which is aimed at evaluating the possibilities of using social networks of online marketing in the process of promoting selected faculties in the Czech Republic. The output of the work is the definition of risk points in the use of social networks of online marketing in the process of promoting and formulating structured recommendations to achieve better results in online marketing and in gaining students or employees.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARSKA-PRACE-Karolina-Ornsteinova.pdfPlný text práce1,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ornsteinova_Karolina_v.pdfPosudek vedoucího práce227,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
karolina_ornsteinova_o.pdfPosudek oponenta práce190,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Ornsteinova_Karolina_p.pdfPrůběh obhajoby práce65,74 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45110

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.