Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Kořínková, Lucie | |
dc.contributor.referee | Koželuhová Eva, Mgr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2021-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2021-09-13T22:16:43Z | - |
dc.date.available | 2019-6-14 | |
dc.date.available | 2021-09-13T22:16:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.date.submitted | 2021-6-29 | |
dc.identifier | 81399 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/45220 | |
dc.description.abstract | Práce obsahuje konkrétní návrh metodiky zážitkového učení využitelného v mateřské škole. Praktickému návrhu předchází teoretická část, která obsahuje konkrétní definici pojmu zážitkové učení odpovídající danému návrhu metodiky. Dále je její součástí kapitola pojednávající o motivaci a kapitola zabývající se specifikami vývoje dětí předškolního věku. Praktická část je doplněna o reflexi realizovaného integrovaného bloku, díky čemuž bylo možné lépe zhodnotit úspěšnost v dosažení stanovených cílů. | cs |
dc.format | 32 s. (64 848 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | zážitkové učení | cs |
dc.subject | zážitek | cs |
dc.subject | učení | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.subject | prožitek typu "flow" | cs |
dc.subject | metodika zážitkového učení. | cs |
dc.title | Návrh metodiky zážitkového učení využitelný v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Proposal of Methods of Experience Education Usable in Kindergarden | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The work include specific proposal of methods of experience education usable in kindergarten. Theoretical side includes specific definition of term experience learning which comply with practical application. There are also chapter deals with motivation and chapter deals with specific of preschool children´s development. Practical part is suplemented by reflection of realized integrated block. Thanks to that part the success of achievment stated aim could be easily evaluated. | en |
dc.subject.translated | experience education | en |
dc.subject.translated | experience | en |
dc.subject.translated | education | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
dc.subject.translated | "flow" experience | en |
dc.subject.translated | methods of experience education. | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
bakalarska.prace-Korinkova-final.pdf | Plný text práce | 2,09 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 39,86 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 39,66 kB | Adobe PDF | View/Open |
Korinkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,65 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/45220
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.