Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPodpera Milan, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorČechová, Petra
dc.contributor.refereeSoukupová Pavla, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2021-9-8
dc.date.accessioned2021-09-13T22:16:43Z-
dc.date.available2020-6-12
dc.date.available2021-09-13T22:16:43Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier85360
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45221
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá hodnocením rozvoje profesních kompetencí učitele mateřské školy v průběhu studia na FPE ZČU v Plzni. Do teoretické části práce jsou zahrnuty kapitoly profese učitele, osobnost učitele, dělení profesních kompetencí a jejich rozvoj v rámci studia. Cílem praktické části práce je zjistit, jak studentky vnímají míru rozvoje svých profesních kompetencí a svou připravenost na výkon profese. Jedná se o empirický výzkum. Ke sběru dat je použita metoda dotazníku. Získaná data jsou statisticky analyzována v každé otázce.cs
dc.format53 s. (63 838 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectprofese učitelecs
dc.subjectprofesní kompetencecs
dc.subjectrozvoj profesních kompetencícs
dc.subjectpedagogický výzkumcs
dc.subjecthodnocení rozvoje profesních kompetencícs
dc.titleHodnocení rozvoje profesních kompetencí v průběhu studia učitelství pro MŠ na FPE ZČU v Plznics
dc.title.alternativeEvaluation of the development of professional competencies during the study of kindergarten teaching at FPE UWB in Pilsenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the evaluation of the development of professional competencies of a kindergarten teacher during his studies at FPE UWB in Pilsen. The theoretical part of the thesis includes chapters of the teaching profession, teacher's personality, division of professional competencies and their development within the study. The aim of the practical part of the work is to find out how students perceive the level of development of their professional competencies and their readiness to perform the profession. This is empirical research. The questionnaire method is used to collect data. The obtained data are statistically analyzed in each question.en
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedteaching professionen
dc.subject.translatedprofessional competencesen
dc.subject.translateddevelopment of professional competenciesen
dc.subject.translatedpedagogical researchen
dc.subject.translatedevaluation of the development of professional competenciesen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BAKALARSKA-PRACE-PETRA-CECHOVA .pdfPlný text práce2,17 MBAdobe PDFView/Open
PosudekOponentaSTAG.pdfPosudek oponenta práce40,94 kBAdobe PDFView/Open
PosudekVedoucihoSTAG.pdfPosudek vedoucího práce40,26 kBAdobe PDFView/Open
Cechova O.pdfPrůběh obhajoby práce810,58 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45221

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.