Title: Psychomotorická cvičení pro děti mladšího školního věku (webové stránky).
Other Titles: Psychomotor exercises for children of younger school age (websites).
Authors: Prexlová, Tereza
Advisor: Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
Referee: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Issue Date: 2021
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/45252
Keywords: psychomotorika;pohyb;hra;mladší školní věk;soubor psychomotorických cvičení;webové stránky
Keywords in different language: psychomotricity;movement;game;younger school age;set of psychomotor exercises;websites
Abstract: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku využití psychomotoriky ve školní tělesné výchově. Hlavním cílem mé práce je vytvořit webové stránky obsahující soubor psychomotorických cvičení vhodných pro děti mladšího školního věku. Webové stránky budou sloužit jako metodický materiál pro učitele tělesné výchovy na 1. stupni základní školy a budou pro ně zdrojem inspirace, jak obohatit běžné vyučovací hodiny tělesné výchovy o zábavné pohybové aktivity.
Abstract in different language: The bachelor thesis is focused on the issue of the use of psychomotricity in school physical education. The main goal of my work is to create a website containing a set of psychomotor exercises suitable for children of younger school age. The website will serve as methodological material for primary school physical education teachers and will provide inspiration how to enrich ordinary physical education classes with fun exercise activities.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Prexlova Tereza.pdfPlný text práce3,3 MBAdobe PDFView/Open
Prexlova T. - VP.pdfPosudek vedoucího práce180,3 kBAdobe PDFView/Open
Prexlova T. - OP.pdfPosudek oponenta práce128,02 kBAdobe PDFView/Open
Prexlova T..pdfPrůběh obhajoby práce54,11 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/45252

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.