Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaňková Jana, PhDr.
dc.contributor.authorDibelková, Monika
dc.contributor.refereeVejvodová Jana, PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2021-9-10
dc.date.accessioned2021-09-13T22:17:24Z-
dc.date.available2017-12-5
dc.date.available2021-09-13T22:17:24Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-6-30
dc.identifier76617
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/45292
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou syntaktických defektů v písemných pracích středoškolských studentů. Zaměřuje se jak na defekty popisované v odborných publikacích (anakolut, zeugma, kontaminace, atrakce, nepravé skladební dvojice, nepravé věty vedlejší, chybný slovosled), tak na další defekty, které byly odhaleny v rámci analýzy (nejvíce nadbytečné opakování, defektní užívání zájmen, tematické skoky a defektní užívání výrazu "tak"). Dalšími defekty odhalenými v rámci analýzy byla doplněna a aktualizována klasifikace syntaktických defektů, jejichž výskyt můžeme ve studentských pracích předpokládat, která je hlavním výsledkem této práce.cs
dc.format65 s. (123 716 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=76617-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsyntaktické defektycs
dc.subjectanakolutcs
dc.subjectzeugmacs
dc.subjectkontaminacecs
dc.subjectatrakcecs
dc.subjectnepravá skladební dvojicecs
dc.subjectnepravá věta vedlejšícs
dc.subjectchybný slovosledcs
dc.subjectdoplnění klasifikace syntaktických defektůcs
dc.titleSyntaktické defekty v písemných pracích středoškolských studentůcs
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis occupies with analysis of syntactical defects in secondary-school-student´s compositions. It explores the defects, which are described in special publications (anacoluthon, zeugma, contamination, attraction, wrong syntagma, wrong subordinate clause, bad word order), together with other defects, which were found under the analysis (most of all surplus recurrence, wrong usage of pronouns, thematic transition and wrong usage of the expression "so"). These other defects, which were explored, refill the classification of syntactical defects, which is the main result of this thesis.en
dc.subject.translatedsyntactical defectsen
dc.subject.translatedanacoluthonen
dc.subject.translatedzeugmaen
dc.subject.translatedcontaminationen
dc.subject.translatedattractionen
dc.subject.translatedwrong syntagmaen
dc.subject.translatedwrong subordinate clauseen
dc.subject.translatedrefill of the classification of syntactical defectsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Dibelkova_.pdfPlný text práce2,62 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dibelkova_vankova.pdfPosudek vedoucího práce474,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dibelkova_vejvodova.pdfPosudek oponenta práce302,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
dibelkova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce50,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/45292

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.