Název: The use of interactive games in the prevention of dysgraphia in younger school children with mental retardation
Další názvy: Primeneniye interaktivnoy igry v Profilaktike disgrafii u mladshikh Shkol'nikov s ZPR
Autoři: Yakovleva, A.
Usenkova, E.V.
Citace zdrojového dokumentu: Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2021, č. 1, s. 51-57.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická
Typ dokumentu: článek
article
URI: http://olympiadatechniky.cz/wp-content/uploads/2021/10/journal-itev-2021-1.pdf
http://hdl.handle.net/11025/46237
ISSN: 2571-2519
Klíčová slova: prevence;dysgrafie;řeč;interaktivní hra;mentální retardace
Klíčová slova v dalším jazyce: prevention;dysgraphia;speech;ZPR;interactive game
Abstrakt v dalším jazyce: The article deals with the violation of written speech-dysgraphia, which is one of the most common speech pathologies in children with ZPR. Interactive play can become a leading method of preventing dysgraphia. The article describes the development and construction of this game.
Práva: © Západočeská univerzita v Plzni
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2021)
Číslo 1 (2021)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
journal-itev-2021-1-51-57.pdfPlný text283,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/46237

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.