Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJakubíková Dagmar, Doc. Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDubský, Kryštof-Adam
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-11
dc.date.accessioned2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.available2020-10-23
dc.date.available2022-04-18T22:10:48Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-10
dc.identifier86053
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47440-
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na kupní chování generace X/Y/Z. Teoretická část se zabývá kupním chováním generací X, Y a Z v souvislosti s nákupem mobilních telefonů. Praktická část se věnuje dotazníkovému šetření, které je zaměřeno na problémy spojené s nákupem mobilních telefonů, na důvody nákupu, získávání informací před koupí a na nákupní chování spotřebitelů v závislosti na věku.cs
dc.format57 s. (74 369 znaků vč. mezer)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=86053-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkupní chovánícs
dc.subjectgenerace x/y/zcs
dc.subjectchování spotřebitelůcs
dc.subjectnákup mobilních telefonůcs
dc.titleKupní chování generace X/Y/Zcs
dc.title.alternativeThe shopping behavior of generation X/Y/Zen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe presented bachelor thesis is focused on the shopping behavior of generation X/Y/Z. The theoretical part is focused on the shopping behavior of generations X/Y and Z in connection with the purchase of mobile phones. The practical part is devoted to questionnaire survey focused on the problems associated with the purchase of a mobile phone, the reasons for the purchase, obtaining information before purchase and the shopping behavior of consumers depending on age.en
dc.subject.translatedthe shopping behavioren
dc.subject.translatedgeneration x/y/zen
dc.subject.translatedconsumer behavioren
dc.subject.translatedpurchase of mobile phonesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Dubsky_Kvalifikacni prace.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubsky_Krystof_Adam_v.pdfPosudek vedoucího práce125,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubsky_Krystof_o.pdfPosudek oponenta práce235,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dubskyob.pdfPrůběh obhajoby práce31,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47440

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.