Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorTrnka, Petr
dc.contributor.refereeSadílek Tomáš, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2021-6-7
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:44Z-
dc.date.available2019-10-22
dc.date.available2022-05-16T22:10:44Z-
dc.date.issued2021
dc.date.submitted2021-5-5
dc.identifier82633
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47515-
dc.description.abstractCílem diplomované práce je stanovit optimální cenu produktu s ohledem na vnitřní a vnější faktory společnosti. Pro tento cíl práce je zvolena společnost Heaven Labs, s.r.o. s produktem MANA. První kapitola se zaměřuje na teoretickou rešerši a zahrnuje oblasti analýzy prostředí, cenových politik, metody tvorby cen a konečné přizpůsobování ceny. Druhá kapitola se již věnuje praktické části práce. Jsou zpracovány analýzy prostředí společnosti, na základě kterých jsou provedeny metody tvorby ceny daného produktu. Se získanými poznatky je poté navrhnuta optimální cena výrobku a přizpůsobení ceny.cs
dc.format80
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectcenacs
dc.subjectmetody tvorby cencs
dc.subjectcenová politikacs
dc.subjectanalýza cenotvorbycs
dc.titleMetoda cenové tvorby a cenová politikacs
dc.title.alternativeMethod of pricing and pricing policyen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the master's thesis is to determine an optimal price of a product with regard to internal and external factors. Company Heaven Labs, s.r.o. with their product MANA has been chosen for the aim of this thesis. The first chapter focuses on theoretical research and includes subjects as analysis of an environment, pricing policy, methods of pricing and final price adjustments. The second chapter focuses on practical part of the thesis. Analysis of company's environment is done, based on which are performed methods of pricing of mentioned product. After the acquired knowledge, the optimal price of the product is proposed with all of its adjustments.en
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedmethods of pricingen
dc.subject.translatedpricing policyen
dc.subject.translatedpricing analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Trnka_Petr.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_Petr_v.pdfPosudek vedoucího práce226,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_Petr_o.pdfPosudek oponenta práce122,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
trnkaob.pdfPrůběh obhajoby práce51,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47515

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.