Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.-
dc.contributor.authorVoves, Jan-
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA-
dc.date.accepted2021-6-14-
dc.date.accessioned2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.available2020-10-23-
dc.date.available2022-05-16T22:10:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.date.submitted2021-5-10-
dc.identifier86182-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/47565-
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce je vypracovat podnikatelský plán pro novou společnost v oblasti cirkulární ekonomiky. V rámci teoretické části je popsána problematika a definovány pojmy spojené s podnikáním a životním prostředím. V praktické části se autor zaměřuje na samotné sestavení podnikatelského plánu, definuje zde mimo jiné podnikatelskou příležitost, produkt, finanční a marketingový plán, které podkládá daty z realizovaného dotazníkového šetření a provedeného pozorování a nestrukturovaných rozhovorů. Na závěr praktické části autor shrnuje rizika a potenciál spojených s podnikatelským plánem.cs
dc.format70-
dc.language.isocs-
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni-
dc.rightsPlný text není přístupný. Plný text práce bude přístupný od 10.05.2024 .cs
dc.subjectcirkulární ekonomikacs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectudržitelnostcs
dc.titleZpracování podnikatelského plánu nového produktu v oblasti cirkulární ekonomikycs
dc.title.alternativeDevelopment of business plan for a circular producten
dc.typebakalářská práce-
dc.thesis.degree-nameBc.-
dc.thesis.degree-levelBakalářský-
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická-
dc.thesis.degree-programEkonomika a management-
dc.description.resultObhájeno-
dc.rights.accessembargoAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main goal of the bachelor thesis is to develop a business plan for a new company in the field of circular economy. The theoretical part describes the issues and defines the concepts associated with business and the environment. In the practical part, the author focuses on the compilation of a business plan, defines, among other things, the business opportunity, product, financial and marketing plan, which is based on data from the evaluated questionnaire survey and undergone unstructured interviews. At the end of the practical part, the author summarizes the risks and potential associated with a business plan.en
dc.subject.translatedbusiness planen
dc.subject.translatedbusinessen
dc.subject.translatedcircular economyen
dc.subject.translatedsustainabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_2021_VOVES_J.pdfPlný text práce2,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Voves_Jan_v.pdfPosudek vedoucího práce121,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voves_Jan_o.pdfPosudek oponenta práce222,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vovesob.pdfPrůběh obhajoby práce31,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Voves_odlozeni.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP87,61 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/47565

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.